Mikä näistä voisi olla tyttäresi nimi?

• Viestiketjun aloittaja 2
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Ei mikään. :| Sitä sit varmaan kutsuttais vaan sukunimellä jos olis vaan noi nimet olemassa.
Ai sukunimellä kutsutaan silloin, kun etunimi on ruma. Kiitos. Tämä selventää muutamien miesten käytöstä minua kohtaan kovasti :)
Tulipa se sitten todistettua: kouluaikoinakin minua kutsuttiin sukunimellä. Nykyään onneksi kutsumanimellä.
Minua nykyään työpaikalla...

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Ei mikään. :| Sitä sit varmaan kutsuttais vaan sukunimellä jos olis vaan noi nimet olemassa.
Ai sukunimellä kutsutaan silloin, kun etunimi on ruma. Kiitos. Tämä selventää muutamien miesten käytöstä minua kohtaan kovasti :)
Tulipa se sitten todistettua: kouluaikoinakin minua kutsuttiin sukunimellä. Nykyään onneksi kutsumanimellä.
Minua nykyään työpaikalla...
Nolointa oli olla Pikku-XXXX, vaikka olen sarjan vanhin :/

vieras
Huh, ei mikään.

Kauheimpia ovat Jade ja Jasmin.
Myös Janette ja Joanna ovat turhan lähiötä.
Jenna ja Julia eivät vain miellytä. Juliassa häiritsee myös se, äännettäisiinkö nimi todellakin lyhyellä u-kirjaimella.
Johanna voisi muutoin olla mahdollinen, mutta olen oppinut inhoamaan nimeä erään henkilön vuoksi.

Kyllä mua on ihan Johannaksi kutsuttu aina, töissäkin =)
Niin ja se on mun toinen etunimi, vaikka toki tykkään mun ensimmäisestäkin nimestä.

Ap.n listalla olleista en kelpuuttaisi mitään, Juliaa aikoinaan harkitsin, mutta kun pitää olla lapsella kolme nimeä, niin ei sopinut mikään Julia nimen kanssa yksiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Huh, ei mikään.

Kauheimpia ovat Jade ja Jasmin.
Myös Janette ja Joanna ovat turhan lähiötä.
Jenna ja Julia eivät vain miellytä. Juliassa häiritsee myös se, äännettäisiinkö nimi todellakin lyhyellä u-kirjaimella.
Johanna voisi muutoin olla mahdollinen, mutta olen oppinut inhoamaan nimeä erään henkilön vuoksi.
Mun mielestä Pihlat, Lumiat, Sirkat ja Kyllikitkin on lähiöitä :LOL: :D
Voi vee mikä sana :D

Yhteistyössä