Mikä näistä voisi olla tyttäresi nimi?

• Viestiketjun aloittaja 2
  • Ensimmäinen viesti
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:
Jos olisi aivan pakko laittaa joku noista, niin Jade. Vihaan ja inhoan kaikkia J-nimiä, maistuvat suussa samalta kuin liitutaulun raapiminen tai folion pureminen.
:'(

Jonsered on hieno nimi, maistuu teräketjuöljyltä.

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:
Jos olisi aivan pakko laittaa joku noista, niin Jade. Vihaan ja inhoan kaikkia J-nimiä, maistuvat suussa samalta kuin liitutaulun raapiminen tai folion pureminen.
:'(

Jonsered on hieno nimi, maistuu teräketjuöljyltä.
:hug:

Jostain syystä Jonsered ei tunnu samalla tavalla J-nimeltä. Johtunee siitä, että se on aika vihreä sana.

Mulla on tosiaan aika vahva synestesia...

JONSERED Karhunkantaja

Jostain syystä Jonsered ei tunnu samalla tavalla J-nimeltä. Johtunee siitä, että se on aika vihreä sana.

Minulla se tuntuu pakkautuneen viikonpäivien nimiin ja Finlandiaan (joka on keltainen)

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:

Minulla se tuntuu pakkautuneen viikonpäivien nimiin ja Finlandiaan (joka on keltainen)
Mulle Finlandia on punainen. =)

Mulla on kirjaimet ja numerot värikkäitä ja joissain sanoissa on vahva maku tai tuntemus. Lapsena oli vähän hankalaa, kun sana ruskea on mulle vihreä ja sana vihreä ruskea, enkä oikein ymmärtänyt mitenpäin aina sen ajattelisin...

JONSERED Karhunkantaja
Mulle Finlandia on punainen. =)

Mulla on kirjaimet ja numerot värikkäitä ja joissain sanoissa on vahva maku tai tuntemus. Lapsena oli vähän hankalaa, kun sana ruskea on mulle vihreä ja sana vihreä ruskea, enkä oikein ymmärtänyt mitenpäin aina sen ajattelisin...
Haastavaa. :D

Ajan määrittämiseen liittyvissä sanoissa on minulle selkeästi muotoja ja värejä ja ne voivat järjestyä vain tietylla tavalla ajatuksissani.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Ei mikään. :| Sitä sit varmaan kutsuttais vaan sukunimellä jos olis vaan noi nimet olemassa.
Ai sukunimellä kutsutaan silloin, kun etunimi on ruma. Kiitos. Tämä selventää muutamien miesten käytöstä minua kohtaan kovasti :)

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Ei mikään. :| Sitä sit varmaan kutsuttais vaan sukunimellä jos olis vaan noi nimet olemassa.
Ai sukunimellä kutsutaan silloin, kun etunimi on ruma. Kiitos. Tämä selventää muutamien miesten käytöstä minua kohtaan kovasti :)
Tulipa se sitten todistettua: kouluaikoinakin minua kutsuttiin sukunimellä. Nykyään onneksi kutsumanimellä.

Yhteistyössä