Peesi. Molemmat "listalla".Alkuperäinen kirjoittaja NalleLuppakorva:Joanna tai Johanna
:'(Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Jos olisi aivan pakko laittaa joku noista, niin Jade. Vihaan ja inhoan kaikkia J-nimiä, maistuvat suussa samalta kuin liitutaulun raapiminen tai folion pureminen.
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja::'(Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Jos olisi aivan pakko laittaa joku noista, niin Jade. Vihaan ja inhoan kaikkia J-nimiä, maistuvat suussa samalta kuin liitutaulun raapiminen tai folion pureminen.
Jonsered on hieno nimi, maistuu teräketjuöljyltä.
Minulla se tuntuu pakkautuneen viikonpäivien nimiin ja Finlandiaan (joka on keltainen)Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni::hug:
Jostain syystä Jonsered ei tunnu samalla tavalla J-nimeltä. Johtunee siitä, että se on aika vihreä sana.
Mulla on tosiaan aika vahva synestesia...
Mulle Finlandia on punainen. =)Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:Minulla se tuntuu pakkautuneen viikonpäivien nimiin ja Finlandiaan (joka on keltainen)Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni::hug:
Jostain syystä Jonsered ei tunnu samalla tavalla J-nimeltä. Johtunee siitä, että se on aika vihreä sana.
Mulla on tosiaan aika vahva synestesia...
Haastavaa.Alkuperäinen kirjoittaja MolliMelooni:Mulle Finlandia on punainen. =)
Mulla on kirjaimet ja numerot värikkäitä ja joissain sanoissa on vahva maku tai tuntemus. Lapsena oli vähän hankalaa, kun sana ruskea on mulle vihreä ja sana vihreä ruskea, enkä oikein ymmärtänyt mitenpäin aina sen ajattelisin...
HöpönpöpönAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:... mummonimiä...
sama, ei mikään noista muista.Alkuperäinen kirjoittaja 6:johanna tai julia
Ovat. Mummot ovat uusiutuva luonnonvara.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:HöpönpöpönAlkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:... mummonimiä...
Ai sukunimellä kutsutaan silloin, kun etunimi on ruma. Kiitos. Tämä selventää muutamien miesten käytöstä minua kohtaan kovastiAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Ei mikään. :| Sitä sit varmaan kutsuttais vaan sukunimellä jos olis vaan noi nimet olemassa.
Tulipa se sitten todistettua: kouluaikoinakin minua kutsuttiin sukunimellä. Nykyään onneksi kutsumanimellä.Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Ai sukunimellä kutsutaan silloin, kun etunimi on ruma. Kiitos. Tämä selventää muutamien miesten käytöstä minua kohtaan kovastiAlkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Ei mikään. :| Sitä sit varmaan kutsuttais vaan sukunimellä jos olis vaan noi nimet olemassa.