Mikä näistä vartalotyypeistä on lähinnä ihannevartaloasi?

  • Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
oikeanpuoleinen on parhaimman näköinen. löytyy mistä ottaa kiinni :) löytyy tissit, perse ja jalat mitkä kantaa. käsivarret myöskin sellaset että pysyy muutakin käsis kun lautanen.
ensimmäinen on ihan luiseva, luuta ja nahkaa, ymmärrän että joku ihannoi olla sellanen, mutta en käsitä ketä tuollainen miellyttää silmissä. ei kovin naisellinen. omasta mielestä siis.
keskimmäinen on ihan jees, jos pieniä fiksauksia tekis :)
 
tykkään
oikeanpuoleinen on minun mieleen,mutt liian laihoja.
Itse olen tällähetkellä siis laihaakin laihempi ja haluaiain lihaa ympärilleni. Tuo laihuuden ihannointi ei ole minun mielestä tervettä :)
 
"Vieras"
Ei mikään ihme jos useimpien miehet ei ole tyytyväisiä kun moni haluaa olla muodoton lauta (vasen). Ärsyttää kun kaikki miehet kyylää ja lääppii baarissa kun mulla on muotoja kunnolla. (himpun verran enemmän painoa ja muotoja kuin oikealla)
 
[QUOTE="Vieras";27831265]Ei mikään ihme jos useimpien miehet ei ole tyytyväisiä kun moni haluaa olla muodoton lauta (vasen). Ärsyttää kun kaikki miehet kyylää ja lääppii baarissa kun mulla on muotoja kunnolla. (himpun verran enemmän painoa ja muotoja kuin oikealla)[/QUOTE]

Millä oikeudella naiset, joilla nyt on isommat tissit ja isompi rasvaprosentti, ottavat asiakseen haukkua hoikempien ulkonäköä?

Inhottaa kun haukutaan kaikenmaailman vinkuheinäksi, pakkasen raiskaamaksi pulkan naruksi, kakkosneloseksi jne.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Millä oikeudella naiset, joilla nyt on isommat tissit ja isompi rasvaprosentti, ottavat asiakseen haukkua hoikempien ulkonäköä?

Inhottaa kun haukutaan kaikenmaailman vinkuheinäksi, pakkasen raiskaamaksi pulkan naruksi, kakkosneloseksi jne.
sama se on toisinpäin ja ihan yhtäpaljon. tarkotan tota haukkumista, en siihen käytettyjä sanoja.
 
Peyote
[QUOTE="Vieras";27831349]Tosi juttu, ei mikään mielipide. Miehet tykkää muodoista. Laudoista ne tekee vaan autotallinsa.[/QUOTE]

Aika noloa tällänen kommentointi. Kuulostaa oikeesti vaan siltä, ettei ne sun muodot ehkä sulle niin rakkaita olekaan.
 
  • Tykkää
Reactions: BettyBoop
Aika noloa tällänen kommentointi. Kuulostaa oikeesti vaan siltä, ettei ne sun muodot ehkä sulle niin rakkaita olekaan.

Hassuja moiset viestit aina. Yks ihminen kun ei voi päättää miljoonien puolesta mistä ne pitää.

Kaikille on ottajansa, jokainen vartalotyyppi on jonkun mieleen. Vaikea ilmeisesti käsittää tää? Ainakin nuorten naisten?? Vai...?
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Peyote
Hassuja moiset viestit aina. Yks ihminen kun ei voi päättää miljoonien puolesta mistä ne pitää.

Kaikille on ottajansa, jokainen vartalotyyppi on jonkun mieleen. Vaikea ilmeisesti käsittää tää? Ainakin nuorten naisten?? Vai...?
Niin. Ja ihmisen ihannevartalo syntyy paljolti siitä, minkämallinen ihminen sattuu olemaan. Jos on vaikka hyvin pieni ja siro, hoikkana olo ei tarkoita muodottomuutta. Jos paino kertyy oikeisiin kohtiin, ihannevartalo voi hyvinkin olla vähän pulleampi. Tai jos paino kertyy vain selkään ja ylävartaloon, niin sellainen ihminen tuskin mielellään lihoo. Kun kaikki ei näytä samalta vain sen perusteella onko laiha vai pullea.
 
[QUOTE="Vieras";27831349]Tosi juttu, ei mikään mielipide. Miehet tykkää muodoista. Laudoista ne tekee vaan autotallinsa.[/QUOTE]

Kannattaa kuitenkin huomata, että muodot ei tosiaankaan ole sama asia kuin läski. Eihän lihava mieskään ole sama asia kuin skrode.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
-
Kaikki kuvan naiset ovat kauniita. Kauniita vartaloltaan, kasvoiltaan ja hiuksiltaan.

Mutta sori vaan nyt tulee totuus. Tuo isoin nainenkin on kaunis, koska paino jakautuu nätisti. Suurimmalla osalla suominaisista, joilla on vastaava määrä massaa, asia ei ole näin hyvin. Esim. usein tuon painoisilla ihmisillä on järjetön määrä läskiä keskivartalossa ja se ei todellakaan ole mitään kaunista "muodokkuutta".
 

Yhteistyössä