HelloShitty
Juliet Valenia
Juliet Iiris
Juliet Vilhelmiina
Juliet Eden
Juliet Vienna
tai jotain muuta?
Juliet Iiris
Juliet Vilhelmiina
Juliet Eden
Juliet Vienna
tai jotain muuta?
ei oo yhtä kaunis. kyllä se Juliet pitää olla. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja liisa:juliet vilhelmiina. Tai julie vilhelmiina? Jotenkin helpompi suomalaiselle. "julietin kanssa, julietille"
no kun noilla muilla tytöillä on kans vaan 2 nimeä niin ois varmaan outoa jos nelosella ois niitä 3. :|Alkuperäinen kirjoittaja basilica:Juliet yks-nimi Eden
erityisen vaikeeks tekee sen kun on supernirso ukko. no se ton Julietin loppujen lopuks otti esille ja kolahti kyllä muhunkin. :heart: veikkaan että mä saan päättää sen tokan nimen. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja hemuliina:Juliet Vilhelmiina noista.Mites ois Juliet Charlotta,Juliet Matleena/Marissa Meillä tytön ristiäiset 11pvä.Vihdoinki löyty nimi.On meinaan ollu niiiin vaikee keksiä neljännelle tytölle nimi enään ei voikkaan vaihtaa,tilasin nimittäin nimi servetit ja tuli kyl aika kalliiks
nii..Justiina ois parempi mutta mies ei tykkää.Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Juliet. Hmmmm, musta se ja etenkin Vilhelmi(i)naan yhdistettynä on liian tavallinen verrattuna teidän muiden lasten nimiin? Ja liian pitkä?
Entäs Valeria?Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:nii..Justiina ois parempi mutta mies ei tykkää.Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Juliet. Hmmmm, musta se ja etenkin Vilhelmi(i)naan yhdistettynä on liian tavallinen verrattuna teidän muiden lasten nimiin? Ja liian pitkä?
ei..mä en oikeen osaa päättää pitääkö se toka nimi olla tavis vai erikoinen. kun Juliet ei varmaan löydy kalenterista niin reppana ois ilman nimpparii. :snotty:
Valenia tai Vienna (joka näköjään puuttuu mun listalta) ois ehkä mun suosikit.
mulle tulee siitä mieleen malaria. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Entäs Valeria?Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:nii..Justiina ois parempi mutta mies ei tykkää.Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Juliet. Hmmmm, musta se ja etenkin Vilhelmi(i)naan yhdistettynä on liian tavallinen verrattuna teidän muiden lasten nimiin? Ja liian pitkä?
ei..mä en oikeen osaa päättää pitääkö se toka nimi olla tavis vai erikoinen. kun Juliet ei varmaan löydy kalenterista niin reppana ois ilman nimpparii. :snotty:
Valenia tai Vienna (joka näköjään puuttuu mun listalta) ois ehkä mun suosikit.
hmm..Julietit varmaan..emmä tiiä..mulla ei oo muutenkaan noi taivutukset hallussa. en tiiä miten se menis edes ruotsiks. :snotty: Julietter?Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:Tää ei nyt liity yhtään aiheeseen, mutta siis jos on vaikka kaks Juliet-nimistä tyttöä, niin kuinka taivutetaan? Julietit? (Siis niinkuin vaikka Hennat, Marjat...) Rupesin vaan pohtimaan Mutta siis kaunis nimi on.