Mikä mulla on

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jo kahtena päivänä joutunut lakananvaihtoon. Herään yöllä siihen, että olen hiestä märkä, samaten peitto, siis koko kroppa hikoaa eikä ole edes kuuma? Mitä ihmettä? Onko kellään ollut vastaavaa?
 
vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hilkka:
Kilpirauhasen liikatoiminta? Sydämen vajaatoiminta? Hormoonihäiriö? Onko muita oireita?

No on mulla kyllä ollut pariin otteeseen rytmihäiriöitä, mut ne on menneet ohi n. 20 minuutissa. Ei muunlaisia oireita. Ja toivotaan ettei vielä vaihdevuodet, oon 30v
 
vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja blaa:
mee lääkäriin. ei me olla lääkäreitä!!!!!! tana kele tu
Ei sun oo mikäöän pakko vastata ja en kyllä lääkärille saa aikaa jos oon kahtena yönä hikoillu, tsiisus! Saakai sitä kysyä onko muilla ollut vastaavaa.
 
Hilkka
Juu minä tarkistaisin myös kilpirauhaskokeet. Lue vähän netistä kilpirauhasen liikatoiminnasta ja pohdi olisiko oireita. Tämä on suomalaisilla tosi yleinen sairaus. Oletko raskaana tai suunnitteletko lasta? Ihan siksi kysyn, että paha kilpirauhasen liikatoiminta hoitamattomana voi aiheuttaa kehityshäiriöitä sikiölle. Eli lääkitys pitäisi olla jos on raskaana.
 
Hilkka
Mutta on tämä todella kaukaa haettua silti. Miehellä oli stressiä ja rytmihäiriöitä stressin yhteydessä ja sillon hikoili öisin just tolleen ja mitään ei löydetty lääkärissä.
 

Yhteistyössä