mikä miehissä on seksikästä?

• Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ei tarvitse, mulla on vaan neuroottisia piirteitä sanojen kanssa. Mutta nyt tosiaan hahmotan tuon ja kyllä, onhan se seksikästä. =)

muoks. ja kiitos kärsivällisyydestä, joku muu olisi ottanut veetuiluna. :flower:
Näh, ei haittaa. Todella vaikea oikeastaan kuvailla häikäilevää hymyä, koska se on ujo hymy positiivisessa mielessä mutta samalla kujeileva ja viekas hymy "pahis hymy".

namz
Rauhallisuus, varmuus, lempeys, älykkyys. Työhiki, jäntevät kyynärvarret ja karheat kädet. Univormu reipasta plussaa - tosin olen huomannut, että univormuksi laskettaan mun himotusasteikolla mm. remonttihaalarit, hengityssuojain, suojalasit, puutarhahanskat tai parhaassa (pahimmassa) tapauksessa villapaita/-takki (katu-uskottavan it-nörtin työunivormu)...
Mulle tuli tuosta lähinnä mieleen joku sarjamurhaaja työssään... :D

Miehessä seksikästä on intohimo elämään ja seikkailunhalu. En jaksa innostua tasaisista miehistä, joilla on liian selvät kuviot loppuelämälle.
Kyllä mäkin univormuista tykkään... Ja miehistä, jotka osaa olla puku päällä.

Mulle tuli tuosta lähinnä mieleen joku sarjamurhaaja työssään... :D

Miehessä seksikästä on intohimo elämään ja seikkailunhalu. En jaksa innostua tasaisista miehistä, joilla on liian selvät kuviot loppuelämälle.
Kyllä mäkin univormuista tykkään... Ja miehistä, jotka osaa olla puku päällä.
:LOL: Eikö Dexter sytytä?

No, ei niitä tarvi olla kaikkia yhtaikaa päällä, mulle voi riittää tosiaan pelkät puutarhahanskat univormuksi.

Yhteistyössä