mikä miehissä on seksikästä?

• Viestiketjun aloittaja "hmm"
  • Ensimmäinen viesti
Rauhallisuus, varmuus, lempeys, älykkyys. Työhiki, jäntevät kyynärvarret ja karheat kädet. Univormu reipasta plussaa - tosin olen huomannut, että univormuksi laskettaan mun himotusasteikolla mm. remonttihaalarit, hengityssuojain, suojalasit, puutarhahanskat tai parhaassa (pahimmassa) tapauksessa villapaita/-takki (katu-uskottavan it-nörtin työunivormu)...

Silmät, huulet ja niska
Luin, että silmät, huulet ja maksa. :D

Mut sytyttääkseen miehen pitää olla itsevarma, huumorintajuinen, viisas (ei välttämättä älykäs), sopusuhtainen ja sellanen.. veikeä. Olen oikeasti vähän liian vaativa, mutta eipä mulla ainakaan vielä olekaan tarvetta suhteelle.
Oikealla unelmien miehellä ois lihaksia (muttei liikaa!), kivat pitkähköt hiukset (muttei liian!), syvälliset silmät ja kivat vaatteet.

• Tykkää
Reactions: MolliMelooni
Rauhallisuus, varmuus, lempeys, älykkyys. Työhiki, jäntevät kyynärvarret ja karheat kädet. Univormu reipasta plussaa - tosin olen huomannut, että univormuksi laskettaan mun himotusasteikolla mm. remonttihaalarit, hengityssuojain, suojalasit, puutarhahanskat tai parhaassa (pahimmassa) tapauksessa villapaita/-takki (katu-uskottavan it-nörtin työunivormu)...
Allekirjoitan joka sanan, lukuunottamatta hikeä. :D

"vieras"
Sehän oon aikalailla minä. :D

kelepaako sahanpurussa, maalissa, bitumissa ja pakkelissa olevat raksahousut? Ne on päällä tällähetkellä, taskuistakin löytyy mittaa ja sun muuta, vasarakin roikkuu lenkistä.

• Tykkää
Reactions: MolliMelooni
[QUOTE="vieras";26644746]Sehän oon aikalailla minä. :D

kelepaako sahanpurussa, maalissa, bitumissa ja pakkelissa olevat raksahousut? Ne on päällä tällähetkellä, taskuistakin löytyy mittaa ja sun muuta, vasarakin roikkuu lenkistä.[/QUOTE]

:heart:

"hmmm"
[QUOTE="vieras";26644624]Kyllä meitä on.

Te valitsette aina vaan ne epäkelvot yksilöt ympäriltämme.[/QUOTE]

en ole ikinä valinnut ketään enkä vedä puoleeni minkään tyyppisiä miehiä. en huonoja enkä hyviä. en tiedä miksi.

Anabel
Mun ihanne mies on sopivan pitkä (ei liian pitkä), vanttera (ei laiheliini mut ei myöskään yli satakiloinen), täyteläisen pehmeä ja sillä pitää olla seksikkäät silmät ja hivelevä ääni, jämerä luonteeltaan sekä kohtuullisella miehisellä varustuksella siunattu (ei saa olla jättikikkeli mut ei mielellään ihan hirveän lyhytkään tai lyijykynän paksuinen).

Tällaiset vaatimukset...:):):)

[QUOTE="vieras";26645023]Itseäni säväyttää kulmien alta luotu katse, häikäilevä hymy, varmuus, päättäväisyys.[/QUOTE]

Pakko kysyä tarkennusta: tarkoititko häikäisevä, häikäilemätön vai tosiaan häikäilevä?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26645291:
Minkälainen on häikäilevä? Häikäilemättömän kyllä minäkin ymmärrän, mutta on hankalaa keksiä minkäänlaista häikäilevää toimintaa.
Se on häikäilemättömän vastakohta.

[QUOTE="vieras";26645369]Kyllä, ujo hymy yhdistettynä kulmien alta luotuun katseeseen on mielestäni seksikäs. Apua, täytyy näköjään tarkemmin miettiä omia sanavalintojaan.[/QUOTE]

Ei tarvitse, mulla on vaan neuroottisia piirteitä sanojen kanssa. Mutta nyt tosiaan hahmotan tuon ja kyllä, onhan se seksikästä. =)

muoks. ja kiitos kärsivällisyydestä, joku muu olisi ottanut veetuiluna. :flower:

Yhteistyössä