Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
No en sanonu et se pointti olisikaan. Mutta silti sä olet LisaMarie kyllä erittäin huvittava tuon mielipiteesi kanssa. Jos ihminen ei löydä mielitiettyään vielä esim. 40 -vuotiaanakaan, ni siunko mukaan sitten hänen tulis elää siveellisesti ilman seksiä koko elämänsä? Vaiko nauttia seksistä vakikumppanin kanssa ja sitten heittää pellolle kun löytyy se oikea?
Eikun siinä kohtaa ihminen on niin epäonnistunut, että pitäs varmaan hirttää ittensä tai jotain, ettei olis ihmiskunnan häpeäpilkku. Ja kaikkien ihmistenhän kuuluu olla parisuhteessa. Muuta vaihtoehtoa ei katsos ole. :xmas:
Ok, mä muotoilin ton ekan viestini ilmeisesti väärin, kun kaikki tarttuu tuohon sanaan epäonnistunut. Siis
minä tuntisin olevani epäonnistunut jos olisi kertynyt paljon seksisuhteita. Ja minun näkökulmasta se 10 seksikumppania on kamalan paljon.
Toisaalta mä en tajua, miksi kukan edes tietäisi toisen seksikumppanien määrän? Eli jos joku tulee sanomaan mulle että hällä on ollu vaikka 15 seksikumppania, mä kyllä alkaisin mietiä 1. miksi se laskee niitä ja 2. miksi se sen mulla kertoo
Seksi on yksityiasia, eikä kuulu muille, edes se kumppanien määrä.