Mikä määrä seksikumppaneita on paljon?

• Viestiketjun aloittaja mielipiteitä
  • Ensimmäinen viesti
Taimi
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
Munkin mielestä se on älytöntä, et het pittäis olla huomionhakuinen ja ties mitä vialla jos vain nauttii seksistä :D
No mutta eikö se ole nautittavamaakin ihmisen kanssa, jonka tunee fyysisesti? Ei kai yhdenillan jutulle ehdi opettamaan, mitä haluaa?
Ei tässä ollut yhden illan jutuista kyse. Mulla on kahta lukuun ottamatta olleet ainaseurusteluyrityksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja 10 kuitenkin liikaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinkkuli:
Menikö vanhaltapiialta aamukahvit väärään kurkkuun???
:LOL: :LOL: :LOL:
Mä en kyllä tunnusta olevani mikään vanhapiika, mutta musta lasten pitäisi olla lapsia ja lapsena kerätyt seksikokemukset ei kyllä mun mittapuulla ole mikään ylpeilyn aihe. :/

*vetää kukkahattua syvemmälle päähän*
No aika moni, itseasiassa todella moni 15 kesäinen on harrastanut seksiä. Tai yleensäkkin alle 18v.
Tilastolisesti kyllä ei. Alle 18 vuotiastakaan ei läheskään kaikki, mikä oli mulle yllätys joskus kun tilaston näin. Lukuja en muista.
Ja 12 vuotiaalla ja 15 vuotiaalla on aika iso ero, moni 12 vuotiashan on viellä fyysisetikin täysin lapsi!
No tän mun ekan kans olin vuoden yhes.... tosi nuori olin kyllä... Poikakaveri oli sillon 14v.... Kavereita ollaan edelleenkin.

vieras
Munkin mielestä se on älytöntä, et het pittäis olla huomionhakuinen ja ties mitä vialla jos vain nauttii seksistä :D
No mutta eikö se ole nautittavamaakin ihmisen kanssa, jonka tunee fyysisesti? Ei kai yhdenillan jutulle ehdi opettamaan, mitä haluaa?
Ilmeisesti miehesi ei hallitse hommiaan, koska minä ainakin olen tavannut miehiä, joita ei todellakaan tarvitse opettaa ;)

ap
No jos ei vaikka ole vain sitä yhtä ainoota asentoa tms jossa saa? Jos onkin monia eri tapoja päästä samaan lopputulokseen? Kyllä, sitä miestä voi ohjatakin siihen suuntaan mihin haluaa ;) Yhdenillan juttu voi kestää koko yön jopa aamuun asti, eiköhän siinä "ehdi" opettaa. Tai sitten nainen ottaa ohjat omiin käsiin...

Alkuperäinen kirjoittaja Kiroileva siili:
Lisamarie: Anteeksi, mutta pitääkö kaikkien sun mielestä sitoutua? Onko sellainen ihminen jota ei parisuhteet kiinnosta sinun mielestä joku ihmiskunnan hylkiö vai?
Kai sä homouden, kimppaseksin ja avioliiton ulkopuoliset suhteetkin tuomitset?
Pitääkö seksiä harrastaa oman ukon kanssa lauantaisin loton jälkeen pimeässä peiton alla? Siltä meinaan vähän kuulostaa..
En mä tuomitse, vaan kerroin mieliipiteeni. Minä näen epäonnistumisena, jos on paljon seksisuhteita. Ja olen ollu tästä joskus ihan erimieltä =) Mielipiteet nyt vaan tuppaa muttumaan, kun tulee ikää ja elämänkokemusta. joskus seksisuhteet olis olu tosi coolia ja kaverille mielellään esitettiinkin, että on tehty paljon enmmän kun olikaan...
Mä nautin seksistä ja olen hyvin avoin seksuaalisesti, mutta mä uskon sen johtuvan siitä etten ole polttanu näppejäni koskaan irtosuhteissa enkä sanu huonoja kokemuksia. Hyvää tuuriahan se on, pakko myöntää.

ap
Kuinka kauan pitäisi odottaa ennenkun harrastaa seksiä?! :attn: Jos seurustelu/tapailusuhde ei kestäkään kun noin 3 kuukautta, eikö olisi saanut seksiä vielä harrastaa?!

sisar puoliQ kirjautuu kohta
No mun mielstä 30 vuotias nainen jolla ei ole ollu kun vuoden pituisia suhteita on...no epäonistunut, ei oikein tiedä mitä tahtoo, kyllä pitäs ottaa opikseen virheistää.
Eli yli 5 on paljon ja yli 10 pöyristyttävää.
:eek: :eek: Et oo tosissas??!!
Perustuu omiin kokemuksiini ja näkemyksiini, ei mihinkään sen kummempaan.Se vaan on niin monella meny niin, että kun ottaa sen linjan, että nai keikkea mikä liikkuu, ei sitten kelpaakkaan kenellekään tosimielesä ja jää lopupeleisä yksi -pätee myös miehiin, ei kukaan huoli miestä, jonka kanssa kaikki kavertkin on kuttaroinu.
Eli ei varsinainen periaate kysmys mule, van elämänkokemuksen myöstä muodostunt mielipide.
hoplan, eläpä lähe yleistämään. t: yhden miehen pöyristyttäjä

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja 30-vuotta ja avioliitossa:
No mun mielstä 30 vuotias nainen jolla ei ole ollu kun vuoden pituisia suhteita on...no epäonistunut, ei oikein tiedä mitä tahtoo, kyllä pitäs ottaa opikseen virheistää.
täysin samaa mieltä!
tätä minäkin peesailen. Mun mielestä on noloa jos hakee huomiota seksin kautta. enkä kyllä ottais miestä jolla ois ollu noin monta naista!!! eikä mun mies ois ottanu mua jos mulla ois yli 10 kumppania ollut!
Just tää oli jutun pointti, että huomionhakuahan se on, tai iis korvikkeen hakua, jos seksisuhteita on kauheasti. Jos ihminen on sinut itsensä kanssa, ei sen tarvi todista kelvollisuuttaan hankkimalla panoja itselleen.
Mitäs sellaisen ihmisen pitäisi tehdä joka tykkää seksistä, mutta ei halua sitoutua ihmissuhteeseen?

Miettiä miksi ei halua/pysty sitoutumaan.
Jos se on mietitty, syy selvillä, kaikki hyvin ja siltikään ei halua sitoutua mutta pitää seksistä. Mites sitten pitäis toimia?
No suosittelen maksullista seksiä matalalla profiililla. Sillon kumpikin tietää missä mennään, eikä tarvi enää perästäpäin tavata, tai sitten uskollista vakipanoa, jos löytyy toinen jolla on samat tarpeet.
Mutta en tajua seksikumppanien määrälä kehumista.
Mielipiteeni tarkoitus ei ole tuomita, van itse koen että olisi epäonnistumista, jos seksisuhteita olisi paljon ja tästä asiastakin olen olu joskus eri mieltä, sattu vaan oleman niin, etten halunnu ihan vaan seksisuhteen hankkimisen takia pettääkkän.

Lisamarie: Anteeksi, mutta pitääkö kaikkien sun mielestä sitoutua? Onko sellainen ihminen jota ei parisuhteet kiinnosta sinun mielestä joku ihmiskunnan hylkiö vai?
Kai sä homouden, kimppaseksin ja avioliiton ulkopuoliset suhteetkin tuomitset?
Pitääkö seksiä harrastaa oman ukon kanssa lauantaisin loton jälkeen pimeässä peiton alla? Siltä meinaan vähän kuulostaa..
En mä tuomitse, vaan kerroin mieliipiteeni. Minä näen epäonnistumisena, jos on paljon seksisuhteita. Ja olen ollu tästä joskus ihan erimieltä =) Mielipiteet nyt vaan tuppaa muttumaan, kun tulee ikää ja elämänkokemusta. joskus seksisuhteet olis olu tosi coolia ja kaverille mielellään esitettiinkin, että on tehty paljon enmmän kun olikaan...
Mä nautin seksistä ja olen hyvin avoin seksuaalisesti, mutta mä uskon sen johtuvan siitä etten ole polttanu näppejäni koskaan irtosuhteissa enkä sanu huonoja kokemuksia. Hyvää tuuriahan se on, pakko myöntää.
Ei mulle ole kyse mistään cooliudesta vaan seksistä. Ei mun tarvi kavereilleni kehuskella monenko kanssa oon nussinu. Ja jos nyt todella muistetaan, että puhuit 10 seksikumppanista, niin musta on todella väärin, että puhut siinä kohtaa epäonnistumisesta.

No suosittelen maksullista seksiä matalalla profiililla. Sillon kumpikin tietää missä mennään, eikä tarvi enää perästäpäin tavata, tai sitten uskollista vakipanoa, jos löytyy toinen jolla on samat tarpeet.
Mielipiteeni tarkoitus ei ole tuomita, van itse koen että olisi epäonnistumista, jos seksisuhteita olisi paljon ja tästä asiastakin olen olu joskus eri mieltä, sattu vaan oleman niin, etten halunnu ihan vaan seksisuhteen hankkimisen takia pettääkkän.

:LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kuinka kauan pitäisi odottaa ennenkun harrastaa seksiä?! :attn: Jos seurustelu/tapailusuhde ei kestäkään kun noin 3 kuukautta, eikö olisi saanut seksiä vielä harrastaa?!
No jaa, pistitpä pahan...Ite olin tapailu miestä kolme päivää, enkä päse sinuiksi itseni kanssa siitä, että tulin niin pian suostuneeksi seksiin...Mitä jos se ei luotakkaan minuun ja luulee että mä kaikile yhtä helposti...
Tähän mule ei ole muodostunu muta mielipidettä, kun että kolmantena päivänä tutustumisesta kolmansilla treffeillä on lian pian ja tää on taas mun kokemukseen perustuva henkilökohtainen mielipide.

Miks sillä määrällä tulis kehuskella? Mä en ymmärrä sun pointtias kyllä yhtään. Se ei mun mielestä ihmisestä yhtään epäonnistunutta tee jos haluaa ja tykkää seksistä ja sitä harrastaa. Sen voi myös pitää omana tienonaan, ei kaikki ole sellaisia teinejä kuten esim. entinen kaverini, joka kehuskeli 16 -vuotiaana, et on ollu jo 50 äijän kanssa. Elämästä voi nauttia myös pitämällä matalaa profiilia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja 30-vuotta ja avioliitossa:
täysin samaa mieltä!
tätä minäkin peesailen. Mun mielestä on noloa jos hakee huomiota seksin kautta. enkä kyllä ottais miestä jolla ois ollu noin monta naista!!! eikä mun mies ois ottanu mua jos mulla ois yli 10 kumppania ollut!
Just tää oli jutun pointti, että huomionhakuahan se on, tai iis korvikkeen hakua, jos seksisuhteita on kauheasti. Jos ihminen on sinut itsensä kanssa, ei sen tarvi todista kelvollisuuttaan hankkimalla panoja itselleen.
Mitäs sellaisen ihmisen pitäisi tehdä joka tykkää seksistä, mutta ei halua sitoutua ihmissuhteeseen?

Miettiä miksi ei halua/pysty sitoutumaan.
Jos se on mietitty, syy selvillä, kaikki hyvin ja siltikään ei halua sitoutua mutta pitää seksistä. Mites sitten pitäis toimia?
Eli suosittelet mulle, että mä menen mielummin huoriin kuin harrastan seksisuhteita ja yhden illan panoja? Juuei kiitos. Mä jatkan mielummin näin =)

Ei mulle ole kyse mistään cooliudesta vaan seksistä. Ei mun tarvi kavereilleni kehuskella monenko kanssa oon nussinu. Ja jos nyt todella muistetaan, että puhuit 10 seksikumppanista, niin musta on todella väärin, että puhut siinä kohtaa epäonnistumisesta.
Väärin ketä kohtan, jos minusta on epäonnistumista elämäsä, että ajautu useisiin seksisuhteisiin?
Joidenkin mielestä on epäonnistmista, jos on ylipainoinen, joku kokisi olevansa epäonnistunut, jos ei olisi tietyssä ammatissa.

kannanottaja
No sen kun käy baarista niitä panoja. Tai mistä haluaa. Omaan historiaanhan ne kirjautuu. Ja siitä et kerrotaanko kumppanille edellisistä vai ei niin ihan sama mulle, mutta seksologit kyllä korostaa avoimuuden tärkeyttä myös seksuaalihistorian suhteen parisuhteessa. Tosin jos molemmat on ympäri hääräävää sorttia niin tuskimpa haittaa. Ennenkun tulee se riita, jossa toinen pistää kommenttia "senkin naapurin Penan kanssa kun saunassa panitte vuonna kivi niin...". Sitten voi olla ettei loppua kommenteille näy puolin eikä toisin.

Fiksumpi kuin...
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Peesi :D ;)
Mistä virheistä? Mitä ei tiedä mitä tahtoo? Aika sekavaa....
Moni nainen on niin fiksu että tietää sinua/teitä paremmin mitä haluaa ja tahtoo. Vaikutat sivistymättomalta haukkuen lapsellisesti nautiskelijoita. Ehkä sinulla on huono äitisuhde tai isäsuhde? En väitä.. mutta panee epäilemään. Ette olisi muuten noin epäloogisia. Voi voi näitä avohoitopotilaita.

Alkuperäinen kirjoittaja kannanottaja:
No sen kun käy baarista niitä panoja. Tai mistä haluaa. Omaan historiaanhan ne kirjautuu. Ja siitä et kerrotaanko kumppanille edellisistä vai ei niin ihan sama mulle, mutta seksologit kyllä korostaa avoimuuden tärkeyttä myös seksuaalihistorian suhteen parisuhteessa. Tosin jos molemmat on ympäri hääräävää sorttia niin tuskimpa haittaa. Ennenkun tulee se riita, jossa toinen pistää kommenttia "senkin naapurin Penan kanssa kun saunassa panitte vuonna kivi niin...". Sitten voi olla ettei loppua kommenteille näy puolin eikä toisin.
Tämäpä tämä...Ja mulle riittää, että tiedän miehen ex-kumppaneista pari, niin ne voi joka riidan tulen läväyttää pöydälle
:ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
eikö siitä seksistä voi nauttia sen oman miehen kanssa ettei tarvitse kaikkien miesten kanssa maata? eikös se lisää riskiä kohdunkaulansyöpäänkin mitä useampi sänkykumppani?
Kohdunkaulan syövästä en tiedä, mutta sitä tosiaan ihmettelen, että miksi ei voisi harrastaa estotonta seksiä ja nauttia seksistä aidosti, jos ei nai kaikkea mikä liikkuu...
Siis eihän sitä nyt kuitenkaan jossain yhdenillansuhteessa ehdi edes opettamaan miehelle mitä haluaa!
Ei tarvitse edes harrastaa yhden illan juttuja, voi harrastaa seksiä muutenkin useamman kanssa. Kun mietin sinkkuvuosiani, parhaimmillaan olin neljänä iltana viikossa baarissa ja vain pari, kolme kertaa tuli kokeiltua yhden illan juttuja. Silti mun kumppanimääräni on paheksuttu monen kymmenen luku. Jos sanotaan vaikka 30, niin ei sekään tee viiden vuoden sinkkuuden aikana kuin keskimäärin kuusi eri seksikumppania vuodessa.. ja kaikille kun ei selibaattikaan maistu.

No en sanonu et se pointti olisikaan. Mutta silti sä olet LisaMarie kyllä erittäin huvittava tuon mielipiteesi kanssa. Jos ihminen ei löydä mielitiettyään vielä esim. 40 -vuotiaanakaan, ni siunko mukaan sitten hänen tulis elää siveellisesti ilman seksiä koko elämänsä? Vaiko nauttia seksistä vakikumppanin kanssa ja sitten heittää pellolle kun löytyy se oikea?

Alkuperäinen kirjoittaja Fiksumpi kuin...:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
Peesi :D ;)
Mistä virheistä? Mitä ei tiedä mitä tahtoo? Aika sekavaa....
Moni nainen on niin fiksu että tietää sinua/teitä paremmin mitä haluaa ja tahtoo. Vaikutat sivistymättomalta haukkuen lapsellisesti nautiskelijoita. Ehkä sinulla on huono äitisuhde tai isäsuhde? En väitä.. mutta panee epäilemään. Ette olisi muuten noin epäloogisia. Voi voi näitä avohoitopotilaita.
Varmaan olet oikeassa, koska en ymmärtäny viestiäsi :D
Siis virhe=tässä yhteydessä epäkelpo mies, josta ei mitään tullukkaan.
Ei tiedä mitä tahtoo=ei tiedä millaien kumppanin haluaa ja kokeile sitten vähän sieltä ja täältä.
Missä mä olen haukunu nautiskelijoita :eek:
Pidän itsekkin kovasti seksistä, olisit varamn katellinen lelulaatikostani, mutta en mä tarvi siihen monia kumppaneita

tähän nyt pakko tarttua sen verran et kaikille miehille ei tarvii opettaa yhtään mitään.Joskus kuule ne miehetkin voi tietää mistä nainen tykkää ilman erillistä opettamista ja eikös se erilaisuus ja vaihtelukin ole tässä(kin) asiassa ihan mukavaakin.

Yhteistyössä