mikä jäi kesken kun lähtö tuli?

mulla jäi pakkaaminen kesken. Alunperin synnytys käynnistykin varmaan sen takia että siivosin ja pakkasin ihan hulluna kun muutto oli edessä. Sit kun olin sairaalassa niin mies ja sukulaiset muutti meidät uuteen isompaan asuntoon. Olivat jopa vahanneet uuden asunnon lattiat ja muutenkin siivonneet =)
 
Mimmi81
Olohuoneen sohvalle jäi kauhea vuori viikkaamattomia vaatteita. Lisäksi keittiö oli kauhean sotkuinen, tiskapöytä notkui tiskeistä.Oli sitten kiva tulla esikoisen hoitajan meille :ashamed: . Onneksi oli tuttu ihminen :) .
 
ei mitään jäänyt kesken. ehdin jopa sairaalakassin sisällön vaihtaa kun halusinkin toiset vaatteet kotiin tuloa varten.. voi turhamaisuutta.. ja käydä suihkussa sillä välin kun mies vei vanhemman lapsen mummolle.
 
hiihoo
Kun esikoista lähdettiin synnyttelemään, ei jäänyt mikään kesken, oli suunniteltu käynnistys.

Toista kun lähdettiin "hakemaan", jäi kesken muuton loppuhommat, eli astialaatikoiden tyhjentely. (Ja muiden laatikoiden)
Sisko hoiteli låådat tyhjiksi, ja nyt oon sitten järjestelly keittiötä uudelleen :D
 
sele harmaana
Aivan kaikki! Mun piti mennä vaan tarkistaan onko vauvalla kaikki hyvin kun oli ollut päivän hissukseen. No siinä käyrällä ollessani meni vedet, ja kotiin en saanut enää lähteä.
 
syysmamma-82 harmaan
eipä pahemmin mikään....klo 14 soitin miehen kotiin ja olin toosi tuskanen mut tokasin vaan et nyt keitetään kahvit ja syödään noi saakelin hillomunkit mitkä olin puol tuntii aiemmin ostanu(kauppa reissukin meni mahasta kiinni pitäen)...klo15 juotiin kahvit loppuun ja sen jälkeen heti lähettiin menemään..no olin kyllä aikonut siivota kämpän kyseisenä pvänä mutta onneksi anoppi hoiti sen sairaalassa olo aikanani ;)
 
Sidney
tota itseasiassa olin edellisenä päivänä äidilleni sanonut, että lähetään aamusta mattopyykille, kun ei vauvasta kuulunut mitään, mutta kuinkas kävikään soitinkin äitille aamulla kello seittemän, että eiköhän lähetä...Niin äiti siellä toisessa päässä oli että mattopyykillekö? :LOL: :LOL:
No mä siinä sitten sille sanoin, että ei ku laitokselle, että isännällä on 39 kuume!! :ashamed:
 

Yhteistyössä