Mikä ikäinen on 140 cm haalaria käyttävä lapsi?

  • Viestiketjun aloittaja ev
  • Ensimmäinen viesti
käyrät
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meil molemmat pojat 3-luokalla pitäneet kotipihassa 140cm haalaria -kouluun tai muualle "ihmisten ilmoille" sitä eivät ole enää tuossa iässä laittaneet. Mutta kun saatiin käytettynä hyvä Remu, niin pitihän se hyödyntää :)
No oliks ne jalkalenkit kanssa käytössä? :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
8-9 v?
Harva kai enää 140 cm pituisena käyttää haalaria.
;) mun 9v on 148 cm pitkä
Käyttääkö haalaria vai miten liittyy mun vastaukseen? :)
A) Ei mahdu 140cm haalariin (8v:nä oli 140cm haalari)
B) käyttäisi jos löytyisi sopiva 140 on liian pieni ja aikuisten koko liian iso.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
8-9 v?
Harva kai enää 140 cm pituisena käyttää haalaria.
;) mun 9v on 148 cm pitkä
Käyttääkö haalaria vai miten liittyy mun vastaukseen? :)
A) Ei mahdu 140cm haalariin (8v:nä oli 140cm haalari)
B) käyttäisi jos löytyisi sopiva 140 on liian pieni ja aikuisten koko liian iso.
Eli mun 8-9 v osui oikeaan :xmas:

Ootko katsonut Partiovarusteesta tai vastaavista? Niistä löytynee haalareita myös koossa 150 tms.
 
Pampolina
Tuo normaali koko sanana on minusta kamala. Keskimääräisten kasvukäyrien ulkopuolella kasvavatko ovat epänormaaleja? Minä olen 174cm ja mieheni 185cm. Lapsistamme tuskin tulee ihan "pikkuisia" ja normaaleja kyllä muuten ovat onneksi. =)
 
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja ghy:
Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Minä meinasin mahduttaa ensi talvena 7v pojan 140cm toppahaalriin jos vaan niin ison haalarin jostain löydän.
onko tosiaan pituutta noin paljon vai leveyttä?
Mun ekäluokkalainen tyttöni on 136cm pitkä ja painaa 25 kg eli leveydestä ei ainakaan ole kyse..
 
käyrät
Onhan pituuksissa tosiaan hajontaa ja kaupassa tarjontaa myös keskimääräistä pidemmille. Onhan esim. Rukalla ihan oikeita kurahaalarihousuja ainakin vielä koossa 134 ehkä myös 140, en ole varma, ja en usko että ne on tarkoitettu 10-vuotiaille, vaan pisimmille eskari/ekaluokkalaisille.
 

Yhteistyössä