Mikä ihmeen parturi-kampaamon milli mitta?????????????????????? Kuka tietää

• Viestiketjun aloittaja ihmeelllistä
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";24002759]

Ymmärrän isomman hinnan jos on enemmän tukkaa, ja olen valmis maksamaan kampaajalle hänen ammattitaidostaan ja käytetyistä tarvikkeista, mutta haluan tietää etukäteen suurinpiirtein, mitä koko lysti tulee maksamaan. Mielestäni on huonoa palvelua, jos joutuu erikseen kyselemään hintaa siksi että hinnasto ei ole riittävän selkeä, tai jos kassalla aletaan vaatia 50 euroa enemmän kuin hinnaston perusteella voisi olettaa.

[/QUOTE]

Tälle niin peesi!! Kävin kerran kampaajalla, jolla hinnastossa luki "alkaen 27 euroa" Tajusin kyllä että pitkä ja paksuhiuksisena (hiukseni ylsivät lapaluilden yläpuolelle, ei siis varsinaisesti mikään extrapitkä) hinta olisi kyllä suurempi. Loppulasku oli 54 euroa. Siis tuplasti se alkaen hinta. En todellakaan mennyt toisten, kun ei laatukaan mielestäni vastannut hintaa.

"vieras"
suotta te netistä kampaamoita etsitte, harvalla yrittäjällä on aikaa päivitellä hinnastoaan ;)

ja parhaan vastauksen saa kun menee päänsä kans paikanpäälle ja kysyy, kampaaja osaa arvioida siinä paljonko tulee maksaan kun näkee pituuden..
Tiedän, että kaikki ei päivitä sivujaan ja joillakin ei ole koko nettisivuja, mutta kun ei tiedä mitään lähiseudun kampaamoista ja kaikkialle on pitkä matka, on mukavampi tutustua vähän etukäteen niihin paikkoihin, joilla on ajantasalla olevat sivut. Yleensä ne on isompia (ja kalliimpia) yrityksiä. Mä vaikka maksan siinä kampaajakäynnin hinnassa vähän siitäkin, että niillä on ne kunnolliset sivut, koska tiedän, että ne maksaa eivätkä päivity itsekseen, mutta mulle on oikeasti iso helpostus, kun ei tarvitse kiireessä pitkällä reissulla käydä kyselemässä monissa paikoissa ja etsiä aina autolle (maksullista) parkkipaikkaa kaupungilta ja roudata painavaa vauvaa turvakaukaloineen mukana kun käy kyselemässä :) Sitten kun sopivan oloinen paikka löytyy netin kautta, sinne voi soittaa ja vaikka käydä paikan päällä. Mulle myls ne hyvät nettisivut on osa hyvää palvelua ;) Vaikka voisin käydä suositusten perusteella sellaisellakin kampaajalla, jolla niitä ei ole.

"Piia"
[QUOTE="vieras";24003091]Tiedän, että kaikki ei päivitä sivujaan ja joillakin ei ole koko nettisivuja, mutta kun ei tiedä mitään lähiseudun kampaamoista ja kaikkialle on pitkä matka, on mukavampi tutustua vähän etukäteen niihin paikkoihin, joilla on ajantasalla olevat sivut. Yleensä ne on isompia (ja kalliimpia) yrityksiä. Mä vaikka maksan siinä kampaajakäynnin hinnassa vähän siitäkin, että niillä on ne kunnolliset sivut, koska tiedän, että ne maksaa eivätkä päivity itsekseen, mutta mulle on oikeasti iso helpostus, kun ei tarvitse kiireessä pitkällä reissulla käydä kyselemässä monissa paikoissa ja etsiä aina autolle (maksullista) parkkipaikkaa kaupungilta ja roudata painavaa vauvaa turvakaukaloineen mukana kun käy kyselemässä :) Sitten kun sopivan oloinen paikka löytyy netin kautta, sinne voi soittaa ja vaikka käydä paikan päällä. Mulle myls ne hyvät nettisivut on osa hyvää palvelua ;) Vaikka voisin käydä suositusten perusteella sellaisellakin kampaajalla, jolla niitä ei ole.[/QUOTE]

Justiinsa!! On täällä muillakiin muutakin tekemistä kuin juosta pitkin kaupunkia tai soittelemassa joka ikiseen kampaamoon ja siiten,kun saat jonkun puhelimella kiinni alkaa se:
litania -> no, riippuu paljonko menee aikaa yms höpinä.
Joten oletan seuraavan kerran,kun menen kampaajalle, että jos sanotaan et lysti maksaa sen esim 57e niin varaan mukaan vähintään triplana k.o summan.

"Jenis"
No, mä käyn mun luottokampaajalla koska se on paras. Ja oikeesti aivan sama mitä maksaa, aina on hyvä lopputulos. Jos hinta on ainoa kriteeri, niin sitte värjää ite ja menee amikseen hiustenleikkuuseen.

Laatu on se mikä maksaa, kampaajallakin.

Yhteistyössä