Mikä ihme auttaisi tähän armottomaan väsymykseen?

Vinkkejä miten karkottaa väsymys? Olen ihan loppu koko ajan, jo neljättä viikkoa... kroppa saattaisi jotain jaksaakin, mutta pää ihan täynnä sumua koko ajan... Mikään ei tunnu auttavan, ei reipas vihannesten ja marjojen syöminen (=vitamiinit), ei liikunta, ei kirkasvalolamppu, ei ulkoilu, ei päiväunet... Kilpparivaje on, mutta siihen on lääkitys ja viime viikolla katsottu viimeksi arvot, hyviltä näyttivät. Tuntuu että elämä menee kokonaan ohitse, kun vaan nukuttaa koko ajan... *haukotus*
 
yksi uupunut
jos lääkäri ei löydä mitään vikaa tilasta..

Minulle tuli vuosi sitten ihan totaalinen työuupumus. Olen tästä selviytynyt lepäämällä paljon, liikkumalla sopivasti, rajannut elämästäni kaiken turhan pois, rauhoittunut, syönyt aina terveellisemmin.. minusta tärkein on ollut se, että en ole vaatinut itseltäni liikoja vaan olen antanut itselleni luvan latautua.
 
"veera"
Itselläni sama vaiva, vaikka kuinka paljon nukkuisi niin aina väsyttää.. toki minulla on pieni lapsi mutta kuitenkin.. otin pienen rautakuurin (rauta-arvoja tarkistamatta) ja johan auttoi :)
 
jos lääkäri ei löydä mitään vikaa tilasta..

Minulle tuli vuosi sitten ihan totaalinen työuupumus. Olen tästä selviytynyt lepäämällä paljon, liikkumalla sopivasti, rajannut elämästäni kaiken turhan pois, rauhoittunut, syönyt aina terveellisemmin.. minusta tärkein on ollut se, että en ole vaatinut itseltäni liikoja vaan olen antanut itselleni luvan latautua.
Toivottavasti olosi paranee vielä enemmän :) Itsestäni en tällä hetkellä kyllä tätä ongelmaa löydä, vaan viihdyn todella hyvin nykyisessä työssäni, ihanat työkaverit, sopivan haastava työ, ja aamulla on mukava mennä töihin. Toisenlaisissa työpaikoissakin olen ollut... Sinulle paljon jaksamista :)

[QUOTE="veera";27946862]Itselläni sama vaiva, vaikka kuinka paljon nukkuisi niin aina väsyttää.. toki minulla on pieni lapsi mutta kuitenkin.. otin pienen rautakuurin (rauta-arvoja tarkistamatta) ja johan auttoi :)[/QUOTE]
Pitää tosiaan kysellä noista rautajutuista... Löysin netistä tietoa, että rautalisää ei kilpirauhasongelmaisen pitäisi ottaa omin päin, kun voi vaikuttaa kilpparilääkitykseen jotenkin. Mutta nyt muistinkin, että minulla on joskus ollut rauta-arvot matalalla, kun laihdutin, ja pienellä kalorivajeella on täällä taas muutama kuukasi menty, joten ehkäpä, ehkäpä...

Nyt olen pari päivää nauttinut vähän reilummin päivänvalolampusta, ja olo on ehkä vähän pirteämpi. Vaikka oli tänäänkin nouseminen todella vaikeaa :(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä