Mikä hyvä talvihaalari merkki?!

Hei!

Mikäköhän valmistajan talvihaalari olisi hyvä n.1,5v ikiliikkuja pojalle?
Onko Jonatan tähti niin huonosti kestävää kun väitetään?
Entäs onko reimatec hintansa väärti?
Onko Name it:in haalarit mistään kotoisin?

Käyttäjä kokemusiaja suosituksia haluaisin.

 
Mä on hyväksi todetty Reimatec, Tähti Jonathan ja Lassie suprafill. Huonoiksi on todettu Seppälän toppahousut sekä jotku merkittömät mitkä ostettiin Tarjoustalosta.

Kaapissa lojuu nyt muutama Remu jotka on siis menossa syksyllä testiin :)
 
mamma
Meillä olen hyväksi todennut Tähti Jonathan:in. Eipä ole poika sillä kastunut kertaakaan läpi. Ja kun olen eteenpäin antanut on toiminut vielä seuraavallakin lapsella.
 
km
reimatec ei oo normaalihintansa väärti, kuten ei moni muukaan merkki. itse ostan 95% lasteni ulkoiluvaatteista alesta, silloin hinta ja laatu kohtaa. itse suosin reimateccia, remua ja ticketiä.
 
hhh
Meillä ei oo kertaakaan tullut vedenpitävyyden kanssa ongelmaa, käytössä ollut tähän saakka käytettynä saatu reimatec ja uutena ostettu Remu. Lassien suprafill on vk-haalarina loistava. Nyt ostettiin käytettynä Lassien supratech, mutta mitoitus olikin siinä ihan jätti, menee ehkä vasta ensi talvena. Mä oon sen niin ajatellut, että siinä vaiheessa kun alkaa olla vesikelit (eli vedenpitävyyttä tarvitaan), niin sitten onkin jo sen verran lämmin, että laitetaan suprafill vk-haalaria (tai kurahousuja) villapuvun kanssa. Tosi pakkasillahan ei yleensä märkää ole?

Polarn o. pyretin haalaria oon ihastellut pojan kaverilla, se on tosi näppärän näköinen ja kuulemma hyvä käytössä. Mutta kallis...
 

Yhteistyössä