vieras
et kai nyt ihan tosissas oo tätä mieltä? Kaiken maailman viisaat tietäjät on taakka meille tyhmemmille ihmisille. tämä ainakin osasi pitää hauskaa.Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Moderoitu.
et kai nyt ihan tosissas oo tätä mieltä? Kaiken maailman viisaat tietäjät on taakka meille tyhmemmille ihmisille. tämä ainakin osasi pitää hauskaa.Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Moderoitu.
Me "normaalit" ei välttämättä osata ottaa iloa irti elämästä samoin kuin esim. tämä videon tyyppi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:et kai nyt ihan tosissas oo tätä mieltä? Kaiken maailman viisaat tietäjät on taakka meille tyhmemmille ihmisille. tämä ainakin osasi pitää hauskaa.Alkuperäinen kirjoittaja tietäjä:Moderoitu.
Warwick Davis ko se siinä hyppii ja hilluu?Alkuperäinen kirjoittaja sari:onko tuo mies vai nainen?
"Kääpiön" raja on mun muistaakseni 130cm. Mä en tiedä onko tuolle kääpiö sanalle olemassa joku nätimpi sanakin...Mun mummoni oli 134cm ja se oli vain lyhytkasvuinen. Tuon filmin esiintyjä on kyllä aivan selkeästi vammainen muutoin. Pelkästään lyhytkasvuisuus ei tuollaista ulkonäköä tee.Alkuperäinen kirjoittaja miltski:Ja moni nyt puhuu kyllä ihan "kääpiöistä" oikeastihan lyhytkasvuinen on jo alle 145 cm pitkät.... Ihan siitä tiiän, ku ite oon 147. Enkä nyt ihan kehitysvammaiseksi itseäni tunne!
Savannako se siinä... hih, hihAlkuperäinen kirjoittaja jaajo:Nyt minä olen nähnyt kaiken!
http://www.apachefoorumi.net/index.php?topic=31765.0