Mikä helvetti siinä on..! (kauneusleikkaukset yms)

Annu
Minä ainakin olen tyytyväinen, että olen oma itseni, kuten ennen raskautta. Toki rönöttäessä maha ei niin timmi ole kuin ennen raskautta. Mutta olen todella onnellinen, että ei ole raskausarpia mahassa ollenkaan. Rinnoissa muutama on, mutta ne ei haittaa. Ja toki olen onnellisempi mukavasta perhe-elämästä ja lapsestani. Mutta myös rungostani.

Minä pidän tyköistuvia vaatteita, jotka olisivat karseita, jos olis makkaroita. Kukin tyylillään ja onneksi olen saanut itseni kuosiin.

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
kun aina sanotaan esim.tissien laittamisesta et sen vuoksi et itsetunto paranis,niin sitä vaan mietin et eikö se itsetunto oo niinku korvien välissä eikä tisseissä??et paraneeko se sit oikeesti siitä,vai onko se tavallaan vaan ongelman kiertämistä...
Kyllä se esim. tissien laitattaminen voi sitä itsetuntoa kohentaa, koska sillon PIDÄT itsestäsi enemän, joten olet kaikinpuolin postitiivisempi itseäsi kohtaan, olet itsevarmempi, et pelkää näyttää itseäsi (ei nyt mitään itsensäpaljastelua, mutta ei niin herkästi sulkeudu 4 seinän sisään), saat varmuutta ja itsetuntosi paranee.

Kylhän se itsetunto on sielä korvienvälissä, mutta kun sinne korvienväliin vaikuttaa niin moni asia.
hyvä pointti,mut silti aattelen vaan et eikö eka pitäs opetella rakastaan itteensä ittenään..siis et voihan ne tissit laittaa,ei siinä mitään,mut eikö se ois parempi tehä sit ku on oppinu oleen sujut ittensä kans muutenki..
Oishan se ideaali tilanne. ja tietysti olis hyvä vaikka sitten jonkun ulkopuolisen ammatti ihmisen kanssa koittaa nostattaa sitä itsetuntoa ilman leikkauksia.
Mutta kaikilla se ei toimi. ja musta on ainakin mukavaa jos ihmisellä on hyvä itsetunto, sillon tulee paljon mukavammin toimeen maailmassa.

kookosta: niin..ehkä tässä pitäski peräänkuuluttaa plastiikkakirurgien vastuuta.oishan se hyvä tosiaan ees käydä poriseen jonku kans ja ehkä selvittää et onko se itsetunto oikeesti niistä tisseistä kiinni vai yhdistääkö sen vaan jotenki niihin..

ääh,emmä tiiä ku ei mulla oo kokemusta,kuhan höpisen..

geeli....
Noista itsetunnoista... Olen siis tähänkin asti ilman pärjännyt, eikä ole menemistä/olemista haitannut, muuta jos olis ylimääräistä rahaa, niin voisin laittaa täytettä. Ja saattaisihan sitä silloin ehkä vähän enemmän rinta rottingilla kävellä... :D En siis hankkisi, koska en ilman pysty olemaan, vaan koska olisi ehkä mukavampi olla vähän muotoa. Aina kun olen raskaus/imetysajasta nauttinut... :D

Mä olen tuuminu, että jos ei olis rahasta kiinni, haluaisin aidosti timmin kropan, eli plkkaisin mieluummin personal trainerin ja muutenkin käyttäisin aikaa itseeni. Vaikka rahaa menis yhtä paljon kuin leikaukseen, niin se olis mun oma kroppa ja tulokset paljon kestävämpiä kun rasvaimulla aikaansaadut.

Annu
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Mä olen tuuminu, että jos ei olis rahasta kiinni, haluaisin aidosti timmin kropan, eli plkkaisin mieluummin personal trainerin ja muutenkin käyttäisin aikaa itseeni. Vaikka rahaa menis yhtä paljon kuin leikaukseen, niin se olis mun oma kroppa ja tulokset paljon kestävämpiä kun rasvaimulla aikaansaadut.
Juuri näin! Ja liikunta antaa iloa ja kasvattaa kuntoa!

Alkuperäinen kirjoittaja geeli....:
Noista itsetunnoista... Olen siis tähänkin asti ilman pärjännyt, eikä ole menemistä/olemista haitannut, muuta jos olis ylimääräistä rahaa, niin voisin laittaa täytettä. Ja saattaisihan sitä silloin ehkä vähän enemmän rinta rottingilla kävellä... :D En siis hankkisi, koska en ilman pysty olemaan, vaan koska olisi ehkä mukavampi olla vähän muotoa. Aina kun olen raskaus/imetysajasta nauttinut... :D
siis tätä meinasinki,et eikö ne ois hyvä jos tuntis olonsa hyväksi ilmanki ja laittas ne sit ku et ne ois pakko laittaa jotta voi tuntee olonsa hyväks..

geeli
Alkuperäinen kirjoittaja geeli....:
siis tätä meinasinki,et eikö ne ois hyvä jos tuntis olonsa hyväksi ilmanki ja laittas ne sit ku et ne ois pakko laittaa jotta voi tuntee olonsa hyväks..
Silläpä ne on tainnu jäädä hankkimatta... :D Lottovoittoa odotellessa...

Nojoo, mut kyl mie ymmärrän jos "julkkikset" tuolla suuressa maailmassa tekee pieniä kauneusleikkauksia, se on heidän leivästä kii. Rupsahtaneita ei palkata, kokoajan tulee nuorta sakkia tilalle ja sitä rataa. Suomessa tämmöseen ei ole tarvetta.

cornelius
oikeastaan se on yksi ja sama leikkelevätkö ihmiset itseään, mutta kyllä se melkein naamasta tai jostain muusta ruumiinosasta näkyy onko käyty kiristämässä. hmm ja luulisi siitä tulevan kierre, kun on yksi paikka fiksattu niin eihän se enää sovikkaan kroppaan ja sitten aletaan korjauttaa koko systeemi järjestyksessä. aijai.

Yhteistyössä