mom85
Lapsilla astmaa ja allergioita. Aika kauan saatiin asiasta tapella mutta nyt saatiin maksusitoumus kahdeksi vuodeksi
mulla on tosi paha psoriasis, en saa/pysty liottaan käsiäni pesuvesissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miks et ite siivoa?
miksi pitäs hävetä sitä, että pyytää apua ja saa sitä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sori mut sun sijassa mä häpeisin silmät päästäni
Hanskat on keksitty. Naurettavaa ja häpeäisitAlkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on tosi paha psoriasis, en saa/pysty liottaan käsiäni pesuvesissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miks et ite siivoa?
Ok. Entäs isä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on tosi paha psoriasis, en saa/pysty liottaan käsiäni pesuvesissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miks et ite siivoa?
on yrittäjä, tekee ympäripyöreitä päiviä, ei ehdi osallistua kotitöihin.Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Ok. Entäs isä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on tosi paha psoriasis, en saa/pysty liottaan käsiäni pesuvesissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miks et ite siivoa?
on yrittäjä, tekee ympäripyöreitä päiviä, ei ehdi osallistua kotitöihin.Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Ok. Entäs isä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on tosi paha psoriasis, en saa/pysty liottaan käsiäni pesuvesissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miks et ite siivoa?
Ympäripyöreistä päivistä huolimatta joudutte turvautuun sossuun?Alkuperäinen kirjoittaja ap:on yrittäjä, tekee ympäripyöreitä päiviä, ei ehdi osallistua kotitöihin.Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Ok. Entäs isä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on tosi paha psoriasis, en saa/pysty liottaan käsiäni pesuvesissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miks et ite siivoa?
ööö, miks pitäs hävetä tän asian takia?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Hanskat on keksitty. Naurettavaa ja häpeäisitAlkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on tosi paha psoriasis, en saa/pysty liottaan käsiäni pesuvesissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miks et ite siivoa?
Mutta ei kuitenkaan tienaa mitään, koska ette voi maksaa siivoojaa itse?Alkuperäinen kirjoittaja ap:on yrittäjä, tekee ympäripyöreitä päiviä, ei ehdi osallistua kotitöihin.Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Ok. Entäs isä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on tosi paha psoriasis, en saa/pysty liottaan käsiäni pesuvesissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miks et ite siivoa?
no kyl mä häpeisin tosiaan jos en pystyis itse siivoamaan tarpeeksi taiAlkuperäinen kirjoittaja ap:miksi pitäs hävetä sitä, että pyytää apua ja saa sitä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sori mut sun sijassa mä häpeisin silmät päästäni
Kerran kuussa tehdystä siivouksesta ei ole mitään apua??????Alkuperäinen kirjoittaja Meillekkin myös:Meil kans kustansi kerran kuussa kun kolme allergista lasta ja itse sairaslomalla. Siivoan itsekkin mutta se oli ns ennaltaehkäisevää apua. Jokin uusi juttu. Paha mieli siitä vain tuli kun siivooja oli tosi huono. Ei pyyhkinyt pölyjä kunnolla ja imuroi sieltä suun täältä vaikka oli 4h... Itse kun tarkka olen niin HARMITTI!
Allergiaperheessä pitäisi joka viikko tehdä kunnon viikonloppusiivous.... Pestä lattiat, pyyhkiä pölyt joka puolelta yms. Siksi tälläistä tukea järjestivät. Eipä tuosta kerran kuussa siivouksesta mitään apua ole kolmelapsisessa perheessä
starttirahoilla mennään vielä tässä vaiheessa, mies oli pitkään työttömänä ennen yrityksen perustamista ja miks mun ees pitää teille perustella tätä asiaa...Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mutta ei kuitenkaan tienaa mitään, koska ette voi maksaa siivoojaa itse?Alkuperäinen kirjoittaja ap:on yrittäjä, tekee ympäripyöreitä päiviä, ei ehdi osallistua kotitöihin.Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Ok. Entäs isä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on tosi paha psoriasis, en saa/pysty liottaan käsiäni pesuvesissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miks et ite siivoa?
*hihittelee*
Ei taida duuni lyödä leivilleAlkuperäinen kirjoittaja Siis:Ympäripyöreistä päivistä huolimatta joudutte turvautuun sossuun?Alkuperäinen kirjoittaja ap:on yrittäjä, tekee ympäripyöreitä päiviä, ei ehdi osallistua kotitöihin.Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti:Ok. Entäs isä?Alkuperäinen kirjoittaja ap:mulla on tosi paha psoriasis, en saa/pysty liottaan käsiäni pesuvesissä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No miks et ite siivoa?
No varmaan siksi, että koit tarvetta tehdä tästä avauksen palstalle.Alkuperäinen kirjoittaja ap:starttirahoilla mennään vielä tässä vaiheessa, mies oli pitkään työttömänä ennen yrityksen perustamista ja miks mun ees pitää teille perustella tätä asiaa...