Mikä haalari talveksi?

  • Viestiketjun aloittaja Yyteri
  • Ensimmäinen viesti
Yyteri
Voitteko suositella talvihaalaria 1,5 vuotiaalle? Oletteko itse jo ostaneet haalarin? Minkä ja mihin hintaan?

Kuviakin olisi kiva saada näkyville. Itse ostaisin mieluiten kaksiosaisen setin, mutta päiväkodissa eivät varmaan sellaisesta tykkää?
 
äitix1
Ostin polarn o pyretin toppahaalarin juuri 1,5 vuotiaalle. Oli viime vuoden malliston haalari alennuksessa -30%, joten makso jotain reilut 90 euroa.
Ostin lisäksi toiseksi puvuksi kaksiosaisen toppapuvun samaten polarn o pyretiltä, se sellainen farkkukuosinen, omasta mielestä pojalle ihanan näköinen. Kaksiosainen puku makso yhteensä n. 130 eur. Kuvia löytyy polarn o pyretin omilta kotisivuilta.
 
möppi
Ostaisin 1,5 -vuotiaalle ehdottomasti haalarin. Ei mene lumi vaatteisiin eikä tarvitse pelätä että selkä vilkkuu. Meidän puolitoistavuotias sai Reimatecin tylsähkön, vähän turhan tummasävyisen haalarin. Malli Evert, väri musta-harmaa, löytyy reiman sivuilta. Maksoi 139 €. Halusin tuon "isojen mallisen" puvun siksi, että vauvamalli roikkui lapsen päällä kuin säkki.

Kaksiosaisen puvun olen tilannut H&M:ltä, saapa nähdä onko se hyvä (sitten kun se tulee). Vihreä takki ja mustat housut. Hintaa sillä on muistaakseni 70 €. Mutta joka tapauksessa tuo kaksiosainen tulee lähinnä varapuvuksi ja kauppareissuja varten (takin saa riisuttua pois jos tulee kuuma), joten sen ei tarvitse olla kosteussuojattu.
 
fdsfd
Haalari ehdottomasti noin pienelle.

Me ostettiin esikoiselle aikoinaan joku Lassien tec-haalari aletangosta. Hyvin on toiminut jo kahdella lapsella pakkaskeleillä. Loskakeleillä päälle vedettiin kurikset.
 
..,,
Minä en ole nähnyt haalarissa mitään mahdottoman hyvää. Meillä siis ollut 1v-1.5v haalari. Ei lapsi maassa ryömi ja peuhaa niin, että ikinä olisi likainen pepusta ylöspäin.
Sitäpaitsi eihän selkä vilku jos on henkselihousut? Nehän menee suunnilleen kainaloon asti ja ainakin Reiman yms. takit on aika tönkköjä, eli eivät ne lurpsahda ylös.
Itse ostan tänä vuonna jo talvipuvun kaksiosaisena, lapsi lähenee kahta vuotta. Helpompia kaupassakin ja muualla.
Tänä vuonna olen jo katsonut pukuja ja nehän on ainakin pk-seudulla jo pitkälti kaupoissa. Ei ihan täydellisesti, mutta on kuitenkin.
 
llllll
Mun mielestä on aivan turha pohtia mistä ne päiväkodin tädit tykkää / ei tykkää. Mutta itse laitan 1,5 vuotiaalleni ehdottomasti haalarin! Reimatecin toppahaalari on jo hankittu. Ovh. oli 99, sain sen -50%, kun se oli viime vuoden malli. Haalari suojaa kuitenkin paremmin kylmältä, kun 1,5 vuotias ei vielä liiku yhtä paljon kuin esim. 4 vuotias.
 

Yhteistyössä