Mikä fiilis?

Hyvä on, eilen sain irstailla oikein olan takaa. Tänään sitten äijän yllyttämänä ostin uuden rotsin ja saappaat ja varasin maanantaille parturin. Aika hyvä palkka viime öisestä :LOL: Muksu nukahtelee tuolla ja päästään äljäkkeen kans katselee sarjoja ja mässäämään.
 
Kiitos ihan hyvä..vähän väsynyt vaan..eka olin töissä,tulin kotiin siivoo,kesken lähin hakee lapseni siskolta,sieltä hain kummityttöni ja jäin limulle ja hyvälle aurajusstosarvelle..tunti sit kotiuduttiin..siivous jatkui..viel pitäs pedata ja laittaa pyykit kuivuu..mutta sallinettehan mun istua tässä piene nanosekunnin?PLIIDE.. :saint:
 
Keittiönoita
Ihan hyvä fiilis. Päivällä vähän shoppailemassa, illalla kävi suku kyläilemässä ja nyt kasailen - jos löytäisin vielä ristipääruuvarini jostain - apupöytää keittiöön.
 
Väsyttää, raskas päivä töissä. Muksu on mummolassa viikonloppua viettämässä, minä viikonlopun taasen töissä ja miehellä mahdollisuus vähän viettää vapaa-aikaa.
Jos vähän tekis iltapalaa ja sit bb...
 
Hyvä fiilis. Lapsi nukkumassa, mies kavereittensa kanssa konsertissa ja minä vietän minä- aikaa. Kattelen telkkaria, pörräilen koneella, syön herkkuja ja aattelinpa (TOSI pitkästä aikaa) juoda olusen tai kaksi. :)
 

Yhteistyössä