Tiedän, että vastaan hyvin vanhaan viestiin. Mutta eiks se silti ole Nimeni on Sam?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Olisko ollu nimeni on Joe. Siinä on kuitenki vammainen mies josta tulee isä ja sitten se taistelee oikeudessa siintä lapsesta myöhemmin.
kiitos. Tätä nimeä metsästin mielestäni. Mutta en muistanut.. ja en jaksanut alkaa selittää mitä elokuvaa tarkoitin. Itse en harmikseni nähnyt tuota elokuvaa sen tullessa televisioista ( onko se ollut elokuvateatteri levityksessä muuten? ) ihan alusta., mutta siitä hetkestä kun näin, itkin.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mä en lukenut ketjua läpi, mutta Eläville ja kuolleille sai mut itkemään läpi koko elokuvan :'(
Voi kun mä itkin tätä lapsena ihan hirveästi. :'(Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Disney:n Bambia en suostu enää katsomaan, se raastaa mun sydäntäni. :'(
En muista, että elokuva olisi ollut teatterilevityksessä ainakaan täällä. Nyt kun oma poika on vähän vanhempi, en varmasti edes pystyisi katsomaan sitä uudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:kiitos. Tätä nimeä metsästin mielestäni. Mutta en muistanut.. ja en jaksanut alkaa selittää mitä elokuvaa tarkoitin. Itse en harmikseni nähnyt tuota elokuvaa sen tullessa televisioista ( onko se ollut elokuvateatteri levityksessä muuten? ) ihan alusta., mutta siitä hetkestä kun näin, itkin.Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Mä en lukenut ketjua läpi, mutta Eläville ja kuolleille sai mut itkemään läpi koko elokuvan :'(