Mikä elokuva saa sinut itkemään?

Niitä on monia, jo tässäkin mainittuja :Kieslowskin elokuvat, Äideistä parhain, Lapsuuden loppu,

Itkuherkkyys riippuu yleisfiiliksestä, joskus joku ihan hömppä-lälly-elokuvakin itkettää.
Ja muutama lasten elokuva, kuten vaikkapa Heinähatun ja Vilttitossun loppukohtaus.
Ja se, kun kääpiöt itkevät Lumikin arkun äärellä. :ashamed: Odottaessani kuopusta itkin siinä kohdassa niin valtoimenaan, että esikoinen tuli sanomaan hämmentyneellä äänellä- Äiti se on vaan elokuva :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olisko ollu nimeni on Joe. Siinä on kuitenki vammainen mies josta tulee isä ja sitten se taistelee oikeudessa siintä lapsesta myöhemmin.
Tiedän, että vastaan hyvin vanhaan viestiin. Mutta eiks se silti ole Nimeni on Sam?

Anna hyvän kiertää, tulee aina mieleen, ja sitten vaikka Curious Case of Benjamin Button. Ja niiin moni muu.

Höh, enkö minä nyt yhtään itkettävää leffaa keksi, minä kaikkien itkupillien kuningatar? Sarjoista keksin heti takuuitkettäjiä, Six feet underin loppukohtaus esimerkiksi.

Aijoo, Little Miss Sunshine ja Housut pois, niiden loput saavat riemunkyyneliin, samoin Billy Elliot.

Beep
Tässä on mainittu jo kymmeniä leffoja, joiden aikana itkettää. Hiljaiset sillat, Kaunis elämä, Titanic, Love Story, Intohimon tuulet ja jopa se Lumiukko, tai se nyt ainakin. Ja lukuisia lukuisia muita. Sarjoista mm. Rimakauhua ja rakkautta vikat jaksot. Herkkis romantikko. :whistle:

Ekaks tuli mieleen sellanen kun Täydellinen maailma. Teinein käytiin kamun kaa se elokuvateatteris kattomassa ja itkettii ripsivärit pitkin naamaa. Niin että lähtiessä eräs mies meille nessut ojens :LOL:

No kyl se vielki itkettää jostai syyst

Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mä en lukenut ketjua läpi, mutta Eläville ja kuolleille sai mut itkemään läpi koko elokuvan :'(
kiitos. Tätä nimeä metsästin mielestäni. Mutta en muistanut.. ja en jaksanut alkaa selittää mitä elokuvaa tarkoitin. Itse en harmikseni nähnyt tuota elokuvaa sen tullessa televisioista ( onko se ollut elokuvateatteri levityksessä muuten? ) ihan alusta., mutta siitä hetkestä kun näin, itkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
Mä en lukenut ketjua läpi, mutta Eläville ja kuolleille sai mut itkemään läpi koko elokuvan :'(
kiitos. Tätä nimeä metsästin mielestäni. Mutta en muistanut.. ja en jaksanut alkaa selittää mitä elokuvaa tarkoitin. Itse en harmikseni nähnyt tuota elokuvaa sen tullessa televisioista ( onko se ollut elokuvateatteri levityksessä muuten? ) ihan alusta., mutta siitä hetkestä kun näin, itkin.
En muista, että elokuva olisi ollut teatterilevityksessä ainakaan täällä. Nyt kun oma poika on vähän vanhempi, en varmasti edes pystyisi katsomaan sitä uudestaan.

vieras
Hiljaiset sillat, A.I - Tekoäly, Forrest Gump, Saksikäsi Edward, Gilbert Grabe, Perhosvaikutus. A.I teköäly itketti kai eniten. Katsoin sen yksin niin sai pillittää vapaasti, toisena tulee Hiljaiset sillat.

SmmS
Notebook ja The last song. Molemmissa itkin aivan kauheesti, varsinki tossa the last song:ssa itkin varmaan 2 tuntii sen jälkeen kun se oli jo loppunut( ja se oli jo joku kolmas kerta kun katsoin sitä). Ja vaikka siinä onkin "teinitähti" Miley Cyrus, niin kyllä se ainakin isääni itketti, joten kannattaa katoo.

Yhteistyössä