Mikä ehkäisyksi!?

  • Viestiketjun aloittaja Miia
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
muutamalla kaverilla oli/on kans tuo jdelle ollu käytössä. 1 on tuon 60kg alle ja loput siinä rajoilla. heillä on kans vuodon kans ongelmia :/
Vo ääh. Mä jo päätin sen ottaa, mut nyt en tiedä uskallanko..

Muistatko paljonko maksoi? Eikö oo jotain parinsadan pintaan?

Miten se kapseloituneen kapselin poisto meni, tekikö kipeää?
 
cc
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
kapselit on hyvät kun niissä ei ole estrogeenia eli niiden ei pitäs vaikjuttaa mielialoihin...
Söitkö sä minipillereitä ennen kapselin asentamista? Mä niin haluaisin sen, olis varmaan tosi hyvä, mut ei se käy jos vuodan samalla lailla kun nyt näiden cerazettejen kanssa..
Näiden kans on mielialat ollu hyvät, eli sen puolesta sopis..
Jos minipillerit eivät käy, ei käy kapselikaan.
Tosin tuo vuoto kyllä yleensä tasaantuu parissa kuukaudessa.

Itselläni on nyt kapseli jo toista kertaa ja aina siinä pari kk menee, että vuodot tasaantuvat.
Minkälaiseksi sun vuodot on tasaantunu? Hitsit kun tuo kokeilupakkaus alkaa loppua ja pitäis varata uus aika neuvolaan, mutta kun ei yhtään tiedä mitä ottais..

Mulle sopinu nää pillerit muuten loistavasti, mutta vuotoa on jatkuvasti.. Mikä onkin sit TOSI iso miinus..

Mulla vuotoa yli 5kk :( Pitäisi kans keksii joku muu....
 
hh
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
jasminet pisti pään sekasin, jadella kapseleista tuli vuotoa 2x kuukauvessa. painoa oli varmaan liikaa, 69kg silloin. turvottivat myös kovasti koska viikko poiston jäälkeen painoin 3kg vähemmän. rengas ei ollu yhtään kiva, limakalvot oli ku korppua :/ nyt käytössä mercilonet ja ei ole kellään kivaa... :( kierukkaan en uskalla laittaa.

Ite oon kokeillu 5-6 pillerimerkkiä aikoinani mut (myös jasminet ja mercilonit) ja kellään ei tosiaankaan ollu kivaa!
 
narikka83
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja narikka83:
muutamalla kaverilla oli/on kans tuo jdelle ollu käytössä. 1 on tuon 60kg alle ja loput siinä rajoilla. heillä on kans vuodon kans ongelmia :/
Vo ääh. Mä jo päätin sen ottaa, mut nyt en tiedä uskallanko..

Muistatko paljonko maksoi? Eikö oo jotain parinsadan pintaan?

Miten se kapseloituneen kapselin poisto meni, tekikö kipeää?
hintaa en tiä, kunta maksaa ehkäsyn vuoksi synnyksen jälkeen :) kapselien poisto oli kivuton, laittovat reilusti puudutetta, onneksi!

 

Yhteistyössä