No nelikymppista painvastoin nuorentaa sellainen menoAlkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:Täällä yläkerrassa ollaan niin usein pilvessä, että tällanen täti ei viitsi mennä pahoittamaan mieltään.Alkuperäinen kirjoittaja nuk:134, C2 ja ylakertaan tietysti
Ai, sä oot joku mun neiböri. Ainakin ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:39 ja 45. Ei mitenkään lähellä sydäntä, mutta läheisiä noin niin kuin muuten. Harvoin mä nykyään bussilla kuljen.
Niinkö? Etkö sä asukaan Kalliossa?Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Ai, sä oot joku mun neiböri. Ainakin ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:39 ja 45. Ei mitenkään lähellä sydäntä, mutta läheisiä noin niin kuin muuten. Harvoin mä nykyään bussilla kuljen.
en mä enää. Muutettiin vapun aikoihin pois sieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Niinkö? Etkö sä asukaan Kalliossa?Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Ai, sä oot joku mun neiböri. Ainakin ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:39 ja 45. Ei mitenkään lähellä sydäntä, mutta läheisiä noin niin kuin muuten. Harvoin mä nykyään bussilla kuljen.
tuskin voi tunnistaa? vai asutko ämmälässä?Alkuperäinen kirjoittaja nyt tunnistatte:
Ai, no sitten saatetaan asuakin lähekkäin. Mulla on noiden molempien linjojen päättärit melko lähellä.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:en mä enää. Muutettiin vapun aikoihin pois sieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Niinkö? Etkö sä asukaan Kalliossa?Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Ai, sä oot joku mun neiböri. Ainakin ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:39 ja 45. Ei mitenkään lähellä sydäntä, mutta läheisiä noin niin kuin muuten. Harvoin mä nykyään bussilla kuljen.
oikeesti? no mun lempi bussi on melki naapurisAlkuperäinen kirjoittaja nyt tunnistatte:No enkös mää niin sanonu. Arvasin. =)
tampereella ja lempäälässä kulkee myös 71Alkuperäinen kirjoittaja nyt tunnistatte:No enkös mää niin sanonu. Arvasin. =)
Niin meilläkin..Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ai, no sitten saatetaan asuakin lähekkäin. Mulla on noiden molempien linjojen päättärit melko lähellä.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:en mä enää. Muutettiin vapun aikoihin pois sieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Niinkö? Etkö sä asukaan Kalliossa?Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Ai, sä oot joku mun neiböri. Ainakin ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:39 ja 45. Ei mitenkään lähellä sydäntä, mutta läheisiä noin niin kuin muuten. Harvoin mä nykyään bussilla kuljen.
Apua , täytyykö tässä alkaa tarkkaileen ihmisiä ulkona kulkiessa. Sut saattaisin jopa tunnistaa.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Niin meilläkin..Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ai, no sitten saatetaan asuakin lähekkäin. Mulla on noiden molempien linjojen päättärit melko lähellä.Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:en mä enää. Muutettiin vapun aikoihin pois sieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Niinkö? Etkö sä asukaan Kalliossa?Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:Ai, sä oot joku mun neiböri. Ainakin ehkä.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:39 ja 45. Ei mitenkään lähellä sydäntä, mutta läheisiä noin niin kuin muuten. Harvoin mä nykyään bussilla kuljen.