Mikä avuksi vauvan iltaitkuihin?

"Vieras"
Niinkuin ehkä iysekin tiedät, niin aika siihen usein auttaa =/ vaikka se ei hetkessä lohduta pätkääkään. Kannattaa vaan keksiä keinoja miten itse jaksaa ja jaksaa lohdutella vauvaa. Itse kannoin kantoliinassa ja hyppyytin jumppapallon päällä sylissä, niissä sai olla lähellä vaikka huusikin ja mulla säästyi selkä ja hartiat vähäsen. Jumpat on hyvä suorittaa joka päivä monta kertaa että ilma pääsee ulos ja pidä taukoja syöttäessä/lypsä suurimmat ennen imetystä/imetä makuulla ettei tuu turhaa ilmavaivaa. Koliikilta tuo kuulostaa, vaikka huutaa "vain" 6 tuntia ...

kahvikirahvi
[QUOTE="vieras";27680147]Lapsi on kolmen viikon ikäinen, näytä mulle sen ikäinen lapsi joka ei yhtään kitise mahaansa! :D[/QUOTE]

Mun vauva oli semmonen. Ainoot mitä se huusi, oli kolme iltaa d-tippojen alotuksen jälkeen, joka loppu vaihtamalla jekovitiin, ja 3kk iässä ilmavaivoja. Näitä lukuunottamatta ei kertaakaan itkenyt kun nälkää, väsymystä ja vaippaa.

"vieras"
Mun vauva oli semmonen. Ainoot mitä se huusi, oli kolme iltaa d-tippojen alotuksen jälkeen, joka loppu vaihtamalla jekovitiin, ja 3kk iässä ilmavaivoja. Näitä lukuunottamatta ei kertaakaan itkenyt kun nälkää, väsymystä ja vaippaa.
Poikkeus vahvistaa säännön :) Useampi lapsi silti kitisee alkuvaiheessa edes vähäsen, osa (kuten meillä) valitettavasti kokee enemmän kipuiluja suoliston kehitysvaiheessa. Se ei ole mikään syy alkaa karsia maitoja ja kananmunia ruokavaliosta, jos 3 viikon ikäinen vauva itkee vatsaansa, niin se vain on.

Yhteistyössä