finaalissa
Lapset 3v ja 5v riehuvat lähes kokoajan. Juoksevat sisällä, kiljuvat, jahtaavat toisiaan, kiusaavat toisiaan, painivat jne. Joudun jatkuvasti kieltämään (ja huutamaan :ashamed ja pahinta tässä on se, että sama homma jatkuu HETI kun selkäni käännän. Tähän ei auta runsas ulkoilukaan. Asumme kerrostalossa, joten tuo riehuminen ei ole sallittua. Alkaa vaan olemaan niin raskasta kokoajan kieltää ja komentaa. 5-vuotiaskin sanoi eilen että kunpa äiti ei kokoajan komentaisi. Nykyään komennan jo tosi rumasti ja äsken raahasin 3v:n kädestä sänkyyn kun ei taaskaan totellut. Alkaa jo pelottaa oma toimintakin tässä. Koskaan en lyö, tukista jne. mutta kädestä raahaan joskus rajumminkin. En vaan kestä tätä enää. Olen yh (eronnut vähän aikaa sitten) mutta lapset ovat useita kertoja viikossa isällään. Oma aika ei auta yhtään oloani. Terapiassa olen käynyt pian vuoden mutta siitä ei ole ollut apua tähän asiaan. Lasten kanssa oleminen, silleen kunnolla läsnä oleminen, auttaa vaan sen hetken kun sitä kestää. Olen ihan loppu.