Mikä auttaisi yskään?

lyydis harmaana
kastele pieni käsipyyhe jääkylmällä vedellä, rutista kuivaksi ja laita kaulalle tai laita kosteaa pyykkiä huoneeeseen. Suosittelen kyl ykkös vaihtista kokeilee ensin!
 
Panacod on paras yskänlääke.

Mutta jos lima ei meinaa irrota ja se yskitttää, niin esim pulloonpuhaltelu voisi auttaa. Tosin juuri ennen nukkumaanmenoa sitä eikannata tehdä, koska jonkin aikaa ysikiitten oikein tosissaan. Ärsytysyskään saattaa auttaa vaikkapa lämmin ja pitkä suihku/kylpy.

Tee/hunajatee.....
 
Tässä nyt istuskelen kylmä märkä harso kiedottuna kaulan ympärille :LOL: ja ainakin jonkin verran on hillinnyt yskimistä :eek:

Kiitos kaikille vinkeistä :flower: panacodia meillä on, pitää tarkistaa saako sitä ottaa imettäessä...
 
Uskallanko ottaa tota panacodia kun on kolmiolääke?
Selosteessa lukee näin: Parasetamoli ja kodeiini erittyvät äidinmaitoon, mutta käytettäessä terapeuttisia annoksia vaikutus lapseen on epätodennäköinen.

Mikä on terapeuttinen annos
:\|
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 00:04 Powerpuff Girls kirjoitti:
Uskallanko ottaa tota panacodia kun on kolmiolääke?
Selosteessa lukee näin: Parasetamoli ja kodeiini erittyvät äidinmaitoon, mutta käytettäessä terapeuttisia annoksia vaikutus lapseen on epätodennäköinen.

Mikä on terapeuttinen annos
:\|
terapeuttinen annos on se annos, mitä sitä määrätään, eli jos otat sitä ohjeen mukaan..... terapeuttisen rajan ylittäminen on yliannostusta ja jos et ota sitä riittävästi, siitä ei ole mitään hyötyä. Jokaisella lääkkeellä on oma terapeuttinen leveytensä.

Itse olen Panacodia syönyt sekä raskauden että imettämisen aikana päänsärkyyn.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 00:07 jänö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2007 klo 00:04 Powerpuff Girls kirjoitti:
Uskallanko ottaa tota panacodia kun on kolmiolääke?
Selosteessa lukee näin: Parasetamoli ja kodeiini erittyvät äidinmaitoon, mutta käytettäessä terapeuttisia annoksia vaikutus lapseen on epätodennäköinen.

Mikä on terapeuttinen annos
:\|
terapeuttinen annos on se annos, mitä sitä määrätään, eli jos otat sitä ohjeen mukaan..... terapeuttisen rajan ylittäminen on yliannostusta ja jos et ota sitä riittävästi, siitä ei ole mitään hyötyä. Jokaisella lääkkeellä on oma terapeuttinen leveytensä.

Itse olen Panacodia syönyt sekä raskauden että imettämisen aikana päänsärkyyn.
:D kiitos vielä kerran, nyt otan sitten nappia naamaan ja toivon että saan nukuttua yskimättä B)
 

Yhteistyössä