Mikä astiasto sulla on?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
astin
Arabian Teemaa ja Arabian Harlekiinia.
Hyvää: moniin tilanteisiin sopivia ja voidaan yhdistellä keskenäänkin
Huonot: nää on niin "perushuttua" eli ei mitään persoonaa, varsinkin toi Teema ;)
 
vieras
Arabian arcticaa. Arkinen, mutta sopii kuitenkin juhlaan. Ja varmasti tulee saamaan osia ns. ikuisesti. Värinä hyvä valkoinen, kun väriä kattauksiin saa kahvi- ja lautasliinoilla.
 
Sekalaista seurakuntaa meidän astiat :). Keräilyssä nyt Pentikin vanilja, siitä tykkään. Lisäksi löytyy joku valkonen halpis-astiasto 12 hengelle, muumimukeja vaikka kuinka, Arabian KoKoa, Illusiaa ja 24 h, vanhaa arabiaa ja iittalan ja ikean lasistot.
 
Arabian Teema on saatu lahjana ( kuuden hengen kahviastiasto KELTAINEN, sekä neljä ruokalautasta), valkoinen Arctica-kahviastiasto lahjaksi ( neljälle hengelle) samoin neljä saman sarjan valkoista lautasta. Itse olen viehtynut Arabian mustavalkoiseen Paratiisi-sarjaan. Tosin minulla on vain leipälautasia kahdeksan kappaletta. Näitä käytämme.
Aika tyypillisiä, mutta kestävät aikaa.
 
Meille tuli muumimuki kavalkaadi häälahjaksi. Tosin toivoinkin niitä silloin. Nyt olen sitten täydentänyt sitä sarjaa valkoisilla TEEMA-astioilla. Sopii ihan hyvin lapsiperheeseen. Kovassa käytössä ovat ja tiskikoneessa monta kertaa päivässä on ainakin tähän menessä kestänyt hyvin. Halppisastiastoissa olen huomannut,että lasitukset halkeilee jos niitä pesee tiskikoneessa.

Joskus ostan vielä itse aikuisille paratiisi-sarjan kahvikuppi ja lautas sarjan tuon valkoisen TEEMAN kaveriksi. toinen vaihtoehto on tosin apila jos tuo paratiisi jostain syystä lopetetaan ennen kuin saan sen hommattua.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja ROPÄ:
Meille tuli muumimuki kavalkaadi häälahjaksi. Tosin toivoinkin niitä silloin. Nyt olen sitten täydentänyt sitä sarjaa valkoisilla TEEMA-astioilla. Sopii ihan hyvin lapsiperheeseen. Kovassa käytössä ovat ja tiskikoneessa monta kertaa päivässä on ainakin tähän menessä kestänyt hyvin. Halppisastiastoissa olen huomannut,että lasitukset halkeilee jos niitä pesee tiskikoneessa.

Joskus ostan vielä itse aikuisille paratiisi-sarjan kahvikuppi ja lautas sarjan tuon valkoisen TEEMAN kaveriksi. toinen vaihtoehto on tosin apila jos tuo paratiisi jostain syystä lopetetaan ennen kuin saan sen hommattua.
luulen että apilaa lopetetaan ennen paratiisia. sehän oli jo poissa mutta tuli takas. meillä toi vanha astiasto..vaikkei oo kokonainen. |O
 
Turkilmas
Sinistä ja keltaista Teemaa. Ja kahviastiastona Paratiisisarjaa värikkäänä.

Teemassa hyviä ja huonoja puolia on kestävyys. Mä kun tykkäisin jo eri värisistä :D

Paratiisi-sarja on mun mielestä ihana, mutta niin pirun kallis ettei malta kauheesti keräillä enempää.
 
Meillä arkiastioina Pentikin .. hmm .. sitä sellasta vaaleeta missä on rukseita pilkkuja.
"Parempina" Arabian teema sellaisella sinisellä kukkakuviolla (ei saa enää ). Tähän astiastoon on molemmat ruokalautaset , kattausastioita, liemikulho ja paistivati.
Kahvikuppeina Paratiisia ja toinen vaihtoehto Willeroy & Boch. Arkena juodaan Teema-mukeista.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja Mimssu82:
arabian tummansininen teema. Nätti perusastiasto jota voi yhdsitellä muidenkin kanssa mutta sais olla näyttävämpi. Lisäks vanhan mallin kahvikupit liian pienet, saa olla koko ajan täyttämässä :p
Täyspeesi:)

Nykysin jos olisin ostamassa niin valkkaisin kyl jonkun muun
 
Meillä on valkoista Teemaa ja sitten Arabia Illusia punaisena.Teemaan kyllästyy äkkiä mutta hyvää on että sen kanssa voi laittaa mitä vain.Illusia on ihana sarja mutta aika vähän on sarjassa astioita.Sitten mua kiinnostaisi tuo Koko sarja mutta ei ole järkeä sitä lähteä edes keräämmään,mut musta se on kiva.
 

Yhteistyössä