mikä ammatin edustaja saa sinut syttymään?

Kyl se on tunnustettava että jos useemman kerran on tullu retkahdettua rekkamieheen...Ei siis mihinkään läskiin vanhaan äijään vaan sellaseen suloiseen ja seksikkääseen 20-30-vuotiaaseen urokseen Dimexeineen..Itekki siis vasta 21v. On tuo oma muru työvaatteet päällä vaan NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN haluttava näky ku laskeutuu sieltä Scaniastaan...Huih!! :rolleyes:;):heart:
 
1. naissotilas, joka ottaisi minut vangikseen, peittäisi silmäni ja ...
2. naispoliisi, joka veisi minut säilöön, laittaisi käsiraudat ja ...
3. opettajatar, joka pyytäisi minua valvojaksi yökouluun ja ...
 
Palomies. Tietysti.(; Mutta raksaäijiäkin tulee kateltua :D ylipäätään mies, joka tekee oikeita töitä. Ei mikään kirjoituspöydän takana näpräävä hissuttaja. Tietysti muukin merkkaa, en mä ketätahansa kelpuuttaisi, mutta tykkään sellaisesta rosoisuudesta, käsissäkin saa olla tekemisen jälkiä.
 
Eilen apteekissa näin naispuolisen lentokenttävirkailijan. Tiukka lyhyehkö hame, napakka kauluspaita. Kroppakin oli vielä kunnossa, pitkät sääret, hyvä peppu ja rinnat :p Oli kyllä seksikäs ja kaunis nainen.
 
Kyl se on tunnustettava että jos useemman kerran on tullu retkahdettua rekkamieheen...Ei siis mihinkään läskiin vanhaan äijään vaan sellaseen suloiseen ja seksikkääseen 20-30-vuotiaaseen urokseen Dimexeineen..Itekki siis vasta 21v. On tuo oma muru työvaatteet päällä vaan NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN haluttava näky ku laskeutuu sieltä Scaniastaan...Huih!! :rolleyes:;):heart:
Oon kyllä niin samaa mieltä asiasta! :) ai että se oma muru on kyllä niin seksikäs dimexeineen ;) <3
 
Emppis
Aina oon tuntenut vetoa erinäisiin uniformuihin..kantajan tulisi olla miehekkään kokoinen, ei mikään kukkakeppi..
Poliisi on ykkönen ja semmonenhan multa löytyykin kotoa....;):p
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä