Mikä 1,3v vaivaa?

Poika ei suostu ulkona juurikaan liikkumaa. Sylissä pitäis kannella koko ajan. Olen vaihdellut kenkiä, varmistanut, että sukat ok. jne. Mutta ei. Tätä on jatkunut jo 2kk.
Huutaa vaan, koko ajan. Nyt olen sitten antanut huutaa aina vähän aikaa, pian hän sitten kömpii itse ylös ja kävelee minun luo ja syliin. Ainut keino saada edes vähän liikkeelle häntä, ettei kylmä tule. Muut äidit katsovat paheksuvasti, ja kyllä minustakin tuntuu pahalle, mutta en jaksa kanniskella 1h sylissäkään.
Miten teidän taaperot leikkii/touhuilee ulkona?
 
tyttö 1v5kk ei kanssa viihdy ulkon, tai ei ainakaan halua kävellä itse.
Pulkassa vetäisin jos olis lunta, tykkää myös olla kottikärryjen kyydissä, ajellaan pihalla. Puoli tuntia ollaan, meillä kumminkin nukkuu pihalla niin tulee happea siinä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2004 klo 13:43 naanaa kirjoitti:
Poika ei suostu ulkona juurikaan liikkumaa. Sylissä pitäis kannella koko ajan. Olen vaihdellut kenkiä, varmistanut, että sukat ok. jne. Mutta ei. Tätä on jatkunut jo 2kk.
Huutaa vaan, koko ajan. Nyt olen sitten antanut huutaa aina vähän aikaa, pian hän sitten kömpii itse ylös ja kävelee minun luo ja syliin. Ainut keino saada edes vähän liikkeelle häntä, ettei kylmä tule. Muut äidit katsovat paheksuvasti, ja kyllä minustakin tuntuu pahalle, mutta en jaksa kanniskella 1h sylissäkään.
Miten teidän taaperot leikkii/touhuilee ulkona?
meillä kävelee hetken. puistossa ei viihdy kuin keinussa tai vaunuissa istumassa. mä sitten yleensä lenkkeilen hänen kanssaan (hän siis rattaissa) sitten uusi yritys kun liikkuminen maistuu paremmin.
 
Meillä tyttö n.1v.4kk. Ja vähän samaa vikaa et ei oikein innostu tuosta ulkoilusta. Rattaissa ja pulkassa kylläkin, mut ei aina ala hirveesti liikkumaan ku ollaan ilman rattaita ulkona. Oon aatellu et voi olla varmaan tuota kun maa on epätasanen,niin kävely on vielä sellasta epävarmaa pihalla.Aivanko pelkäis että kaatuu ja sit ku mikään ei oikein kunnolla pysy kädessä kun on paksut kinttaat. Et eiköhän se tästä ku tasapaino lisää kehittyy ja neiti vähän kasvaa... Uskoisin näin. =)
 
oisko vähä sitä että kun on liukkaat säät niin pelkää kaatuvansa ja on epävarma omasta kävelystä. Tuon ikäinen nyt kumminkin on aika vähän aikaa yleensä osannut kävellä. Ja meillä 1v.1kk moittii kun pitää olla paljon vaatetta, niin on kankea olo...
 
-Nipsu-
meillä 1,3kk kohta ja tykkää taas kävellä ulkona koko ajan...vaunuissa ei sit yhtään malttaisi istua...koko ajan vaa töppöstä toisen eteen ja paikasta toiseen kauhealla kiireellä...
ja lopettaa ei malta ennen ku sisälle kannetaan. =)
 
No meidän poika 1 v. 4 kk alkoi nyt vasta viihtymään ulkona, kun tuli lunta ja on selkeästi jotakin mielenkiintoista tekemistä. Kävely on tietysti kankeaa ja mieluusti istuu pulkassa... tai potkukelkassa.
 
Meillä nti 1,5v ja sanotaan,että pari vkoa on mennyt ulkosalla kohtuullisen mukavasti liikkumisen kannalta. Hoidossa kyllä kulkee kun muita lapsia ympärillä. Aluksi myös varmaan vähän reilu toppahaalari aiheutti kankeutta, mutta nyt senkin puolesta sujuu paremmin. Lumi on tullut pikku hiljaa tutummaksi, joten hankeen kaadutaan jo rähmällee tyylikkäästi! Pulkka aika kiva ja rattaissakin viihdytään kohtuulllisesti. Mutta aluksi (ja välillä vieläkin) kädet pystyssä äidin tai isän jaloissa...aika aikaansa kutakin! =)
 
aprikoosi
Voi johtuu kengistä. Meillä vierastaa kankeita kenkiä. Vahingossa tänään käveli pari askelta. Olen pitänyt sisällä hetken aikaa kenkiä jotta tottuu niihin.
 
Meillä inhoaa ylipäänsä kenkien pitämistä, eikä tykkää liikkua ulkona. Enpä ole sen kummemmin pakottanutkaan, ulkoilla voi muutenkin ja liikkua sitten sisällä. Kyllä se tuosta kun ikää tulee.
 

Yhteistyössä