Mikä Yölinnun kappale???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
Jossan lauletaan "tähän huoneeseen, hetkeen täydelliseen"...IIIIIhana, mutta en löydä mistään, soi radiossa - mutten koskaan oo kokonaan kuullu, enkä nimeä :(

Riku torkkelia on ja biisi on aivan ihana,tulee kyyneleet kun kuuntelee.
RIKU TORKKELI - Sido mut sun syda?meen - YouTube

Ei hitto, kiitos akat <3 Mä olin ihan varma että on Yölintujen ja hulluna etin tänään ja ei löydy. Mieskin kysy että ootko varma että on niitten ja mä että Simon äänestä ei voi erehtyä...
STT tiesi taas - KIITOS. Aivan IHANA kappale, jäi ensikuulemalla soimaan päähän, mutta tosiaan en koskkan oo kokonaan kuullu. Nyt kuuntelen koko illan!!!!

[QUOTE="vieras";28300232]Ei hitto, kiitos akat <3 Mä olin ihan varma että on Yölintujen ja hulluna etin tänään ja ei löydy. Mieskin kysy että ootko varma että on niitten ja mä että Simon äänestä ei voi erehtyä...
STT tiesi taas - KIITOS. Aivan IHANA kappale, jäi ensikuulemalla soimaan päähän, mutta tosiaan en koskkan oo kokonaan kuullu. Nyt kuuntelen koko illan!!!![/QUOTE]

Se on niin ihana kappale:heart: olen luukuttanut sitä niin monet kerrat eikä silti kyllästy.Tuo mieleen asioita ja siksi aina liikuttuu. Ihania kuunteluja sinne:)

Yhteistyössä