Ä
Äiti x2
Vieras
Minut yllätti se, että imettäminen sattui. Jotenkin oli sellainen mielikuva, että imettäminen on vaan ihanaa ja kaunista, ja minä vaan tuhersin itkua tissit verellä, kun imettäminen alkoi...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Se, minkälainen suojeluvaisto heräsi heti synnytksen jälkeen tuota pientä ihmisolentoa kohtaan. Ja se, miten rakastuin mieheeni entistä vahvemmin koska hän antoi minulle tämän ihanan lapsen.
Kyllä minunkin mieheni olisi ollut raskaana ja synnyttänyt, mutta emme tienneet tuosta mahdollisuudesta.
Alkuperäinen kirjoittaja sannulii:se kuinka vauva näytti niin rumalta.. jos ollaan nyt ihan rehellisiä... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkubertta:totaalinen väsymys.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Alkuperäinen kirjoittaja Fatima von Gyllenbögel:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Se, minkälainen suojeluvaisto heräsi heti synnytksen jälkeen tuota pientä ihmisolentoa kohtaan. Ja se, miten rakastuin mieheeni entistä vahvemmin koska hän antoi minulle tämän ihanan lapsen.
Kyllä minunkin mieheni olisi ollut raskaana ja synnyttänyt, mutta emme tienneet tuosta mahdollisuudesta.
Kyllä ainakin mun miehellä on osuutensa tämän ihmislapsen olemassa oloon. :headwall: Pakkoko kaikki on aina laittaa läskiksi???