V
Vierasss
Vieras
En ole raskaana. Tuntuu eniten kumartuessa tai äkkinäisessä liikkeessä. Huolestuttaa. Huomenna soitan neuvolaan...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en ole raskaana, huomenna soitan neuvolaan?? Miten siellä voidaan sinua auttaa??
Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei ole kipuja eikä kirvelyä. Ei tunnu kipua painellessa. Välillä vaan vihlasee, ei kipeästi, mutta tuntuu inhottavalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei ole kipuja eikä kirvelyä. Ei tunnu kipua painellessa. Välillä vaan vihlasee, ei kipeästi, mutta tuntuu inhottavalta.
Minulla on ollut pitkään tuollaista aina ennen kuukautisia. En ole saanut mennyksi lääkäriin, vaikka kai pitäisi. Tosin sen verran eroa, että minulla kyllä nuo vihlaisut ottavat kipeää.
Ei tästä nyt apua tainnut olla, mutta tiedätpä, että on kohtalotoveri.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei ole kipuja eikä kirvelyä. Ei tunnu kipua painellessa. Välillä vaan vihlasee, ei kipeästi, mutta tuntuu inhottavalta.
Minulla on ollut pitkään tuollaista aina ennen kuukautisia. En ole saanut mennyksi lääkäriin, vaikka kai pitäisi. Tosin sen verran eroa, että minulla kyllä nuo vihlaisut ottavat kipeää.
Ihan tosi? Mulla on kans nyt kipeämpiä. Ennen menkkoja ei ollut niin kipeitä. Taidan odotella, että menkat menee ohi ja katsoa sitten, että helpottaako. Kuinka kauan sinulla kestää nuo vihlonnat?
Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Alkuperäinen kirjoittaja ap:ei ole kipuja eikä kirvelyä. Ei tunnu kipua painellessa. Välillä vaan vihlasee, ei kipeästi, mutta tuntuu inhottavalta.
Ihan tosi? Mulla on kans nyt kipeämpiä. Ennen menkkoja ei ollut niin kipeitä. Taidan odotella, että menkat menee ohi ja katsoa sitten, että helpottaako. Kuinka kauan sinulla kestää nuo vihlonnat?
Aluksi niitä tuli muutamana päivänä ennen kuukautisia. Nykyään jo viikon verran. Loppuvat aina, kun vuoto alkaa ja jatkuvat sitten taas seuraavassa kierrossa. Joka kerta, kun nousee esim. lepotuolista, vihlaisee oikein tosissaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Jotkut sukupuolitaudit (esim klamydia) voi aiheuttaa tuollaisia oireita.