mikä vitsi mua vaivaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vvv"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vvv"

Vieras
Synnytyksestä kohta 9 kk, synnytyksen jälkeen ollu 3 menkat nyt edellisistä aikaa 3 kk. Neljä raskaustestiä tehty, kaikki negatiivisia.. Raskausoireita ei oo, paitsi armoton väsymys. Se voi toki johtua vauvan huonoista öistäki.. Mutta missä ne menkat on?? Mikä mulla on??

Imetän kyllä. Mutta menkat siis alkanu synnytyksen jälkeen ja oiskohan niitä ehtiny kolmet tuossa välissä olla. Ja nyt siis 3 kuukauteen ei oo menkkoja tullu. Ei kai imetys niitä yhtäkkiä lopeta?

[QUOTE="vvv";28388287]Imetän kyllä. Mutta menkat siis alkanu synnytyksen jälkeen ja oiskohan niitä ehtiny kolmet tuossa välissä olla. Ja nyt siis 3 kuukauteen ei oo menkkoja tullu. Ei kai imetys niitä yhtäkkiä lopeta?[/QUOTE]
Ehti mullakin tulla yhdet menkat, mutta sitten jäivät pois kunnes imetyksen lopetuksesta oli kulunut pari kk. Ihan normaalia siis tuollainen epämääräisyys. :)

[QUOTE="jjj";28388312]Ehti mullakin tulla yhdet menkat, mutta sitten jäivät pois kunnes imetyksen lopetuksesta oli kulunut pari kk. Ihan normaalia siis tuollainen epämääräisyys. :)[/QUOTE]

Ok, hyvä tietää :) mulla siis kaks lasta ennestään eikä tämmöstä oo koskaan ennen ollu. Toki epäsäännöllisiä ollu ennenki mut ei näin pitkää väliä.

Yhteistyössä