Mikä vika Emmaljungan vaunuissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
ei varmaan mitään vikaa sinänsä, mut mä en tykkää niistä esim.koska minusta ne on hirveän rumia ja isoja hyökkäysvaunuja.

Samoilla linjoilla. Trendikkyys ei ole minulle tärkeää, mutta joku noissa Emmaljungissa tökkii, siis ulkonäöllisesti. Ne Cityrattaat on muuten ihan kivoja, mutta niissäkin pitää jostain syystä olla kuomu sellainen hyökkäysvaunumallinen...

Mä taas on enemmänki saanut näitä kommentteja että Emmaljungat on parhaat muita hankkii vain ne joilla on varaa. Meillä on Briot ja varmaan ne emmaljungatkin on hyvät, mutta auttamattoman rumat ja brioissa oli muutama ominaisuus jotka oli mielestäni paremmat sekä huomattavasti asiallisempi myyjä. En ole sen jälkeen kun emmaljungia kävn katsomassa käynyt Lastentarvikeliikkeessä. Palvelu oli niin ala-arvoista.

Alkuperäinen kirjoittaja simppu:
Itselleni ainakin koin ne liian mataliksi, kuten monet muutkin. Olen pitkä ja selkävaivainen, joten korkeammat vaunut olivat meille ykkösvaihtoehto. Omat vaunut löydettiin tosi halvalla, joten emmaljungissa hirvitti myös hinta.

Ai, musta ne on korkeat! Kaverin Emmaljungat on 15 senttiä korkeammat kuin meidän v. 2005 Briot, jotka kyllä on tällaiselle 178-senttiselle vähän liian matalat. Mitkä sitten on korkeita vaunuja jollei E:t?

Vihaan kateuskortin käyttöä yli kaiken, mutta voin sen kerrankin nostaa niille, jotka Emmaljungia Ladoiksi haukkuvat. Siinä kyllä toteutuu sanonta happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista:D

Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Vihaan kateuskortin käyttöä yli kaiken, mutta voin sen kerrankin nostaa niille, jotka Emmaljungia Ladoiksi haukkuvat. Siinä kyllä toteutuu sanonta happamia, sanoi kettu pihlajanmarjoista:D

MInä en sanoisi Emmaljungia Ladoiksi, mutta kuten joku totesikin, niin Ladahan on merkki, joka kestää isältä pojalle. Tarkoittanee siis, että on kestävä ja tarkoituksenmukainen, mutta turha lisävarustelu puuttuu. Vai miten?

Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Liian perinteiset varmaan :whistle:
Ilman ihmeempiä krumeluureja.... =)

En ymmärrä miks vaunuissa pitäs olla jotain krumeluureja. Ja eiks esim. Briolla oo kans aika perinteiset vaunut. Oon kuullu sanottavan et Emmaljungat on vaunujen Ladat. Minkähän takia näin?

Itse taas olen kuullut et Emmaljungat on vaunujen Mersut :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja pinpon:
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Liian perinteiset varmaan :whistle:
Ilman ihmeempiä krumeluureja.... =)

En ymmärrä miks vaunuissa pitäs olla jotain krumeluureja. Ja eiks esim. Briolla oo kans aika perinteiset vaunut. Oon kuullu sanottavan et Emmaljungat on vaunujen Ladat. Minkähän takia näin?

No kukaan ei varmaan sanoisi, että on vaunujen Toyota...

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
ei varmaan mitään vikaa sinänsä, mut mä en tykkää niistä esim.koska minusta ne on hirveän rumia ja isoja hyökkäysvaunuja.

Samoilla linjoilla. Trendikkyys ei ole minulle tärkeää, mutta joku noissa Emmaljungissa tökkii, siis ulkonäöllisesti. Ne Cityrattaat on muuten ihan kivoja, mutta niissäkin pitää jostain syystä olla kuomu sellainen hyökkäysvaunumallinen...

Se hyökkäysvaunumallinen kuomu on vaan tosi hyvä esim ulkona nukuttaessa, kun sen saa vedettyä kokonaan eteen ja näin saa rauhallisen ja hämärän "pesän" tehtyä vauvalle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Se hyökkäysvaunumallinen kuomu on vaan tosi hyvä esim ulkona nukuttaessa, kun sen saa vedettyä kokonaan eteen ja näin saa rauhallisen ja hämärän "pesän" tehtyä vauvalle.

Niin, mutta onneksi se onnistuu muillakin merkeillä ja vähemmän hyökkäysvaunumallisella kuomulla. Esim. Hartanilla.
Mutta makuasioitahan nämä...

Alkuperäinen kirjoittaja simppu:
Itselleni ainakin koin ne liian mataliksi, kuten monet muutkin. Olen pitkä ja selkävaivainen, joten korkeammat vaunut olivat meille ykkösvaihtoehto. Omat vaunut löydettiin tosi halvalla, joten emmaljungissa hirvitti myös hinta.

Olen 182 cm ja mies 188 cm, Emmaljungan Duo Edget olivat ihan passelit.

koska suurin osa osista on suunniteltu ja ja valmistettu (koneet missä osat tehdään tehdään myös emmaljungan tehtaalla) ruotsissa mistä emmaljunga on lähtöisin. Ja hintaa nostaa sekin, että suurin osa kasauksesta ym tehdään käsityönä. Joten laatu on se mikä tekee emmaljungan hinnakkaaksi muihin merkkeihin nähden. Toisaalta emmaljunga taitaa olla vanhimpia pohjoismaisia valmistajia ja ketju pysynyt samalla omistajalla koko ajan. Ja kun on naapurimaasta kyse, niin vaunut ja rattaat on suunniteltu pohjoisen oloihin sopiviksi.

Monet rattaat on paljon kalliimpia, ei ne Emmaljungat nyt niin kalliita ole. Meillä on E:n yhdistelmät, joihin olen ollut tosi tyytyväinen. Varmasti muitakin hyviä on. Mutta joo, olen ihmetellyt samaa kuin ap, kun nettikeskusteluissa Emmaljungia usein haukutaan. Huvinsa kullakin :D

No kukaan ei varmaan sanoisi, että on vaunujen Toyota...[/quote]

Mun mielestä se olisi vain kohteliaisuus, jos näin sanottaisiin :p Toyota on yksi kestävimpiä automerkkejä (kaikissa vertailuissa parhaiden joukossa mitä tulee kestävyyteen ja korjauskustannuksiin), ja mulle ainakin on tärkeää, että jos maksan 600 e vaunuista, että ne kans kestävät.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja rouva:
Sama kuin Reimateceissä.
Ne, joilla ei ole varaa ostaa, haukkuvat alimpaan helvettiin =).

:headwall:
ei ne emmaljungat ja reimatecit sentäs niiiiiiiiiiiin kalliita ole ....

Kumma kun tällä palstalla en ole nähnyt yhtään avausta abc vaunuista tai lotta & lassi puvuista..:whistle:...
Eipä muuten oo mullakaan osunu silmään mutta minäpä aion noi abc:t ostaa tulevalle vauvalle ja minusta ovat huippu hienot ja toimivat,pojalla oli jo kolme vuotta sitten abc:n rattaat ja tyytyväinen olen ollut! :)

Ne on ihan kivat työntää ja varmaan laadukkaat, mutta ne on niin rumia et en huolis.
Ite tykkään hartanin vaunuista eniten, niillä on aivan ihanan mallisia vaunuja ja varaa valita värit just omaan makuun.
Emmaljungalla on tosi tylsiä ne värit, ja kaikki ostaa joko ceroxit, edget tai scooterit ja värit on niitä samoja. Ite halusin vaunut mitä muut voi ihailla :D

Alkuperäinen kirjoittaja rouva:
Sama kuin Reimateceissä.
Ne, joilla ei ole varaa ostaa, haukkuvat alimpaan helvettiin =).

Hmm. Mä haukun joskus Emmaljungia jos sattuu puheeksi. Meillä on toiset Teutoniat kierroksessa, yksinkertaisesti 100x paremmat minusta. Samassa hintaluokassa taidetaan liikkua? ;)

Mä olin tyytyväinen.
Ne on korkeat; sopii meille pitkille siis. Ja hyvin kestivät meidän 2 poikaa ja yhä suhaavat tutun käytössä.
Mä en halunnu mitään trendikuoseja tai kuviohuttua.
Kalliimpiakin on vaikka kuinka jos hinnalla ois halunnu brassailla.

Yhteistyössä