V
väsyttää
Vieras
nukkui niin nätisti aina mutta nyt on alkaneet ihmeelliset yölliset raivarit. Huutaa suoraa huutoa 20min - 2tuntia, sätkii ja potkii kiukkuisena niin ettei sylissä pysy. Ihan kuin jokin koliikki, kellon tarkasti alkaa puolen yön maissa. On kokeiltu supot ja kaikki, ei auta. Muuten on normaali, muutamia allergioita joiden kanssa pärjätään. En usko että olisi tulehduksiakaan, useamman viikon ollut jo tätä. Toisinaan kyllä vieläkin nukkuu hyviäkin öitä. Hampaita ei tuntuisi olevan uusia tulossa.... Jos jollakin olisi jotain rauhoituskeinoja?
Välistä tuntuu että on minulle vain vihainen, isänsä kun kelpaa sylissäpitäjäksikin, harmi että tekee paljon yötöitä joten yksin olen hoitamassa... Ja tyttö on kiukkukohtauksen aikaan selkeästi hereillä, ei siis unissaankaan kiukkua.
Välistä tuntuu että on minulle vain vihainen, isänsä kun kelpaa sylissäpitäjäksikin, harmi että tekee paljon yötöitä joten yksin olen hoitamassa... Ja tyttö on kiukkukohtauksen aikaan selkeästi hereillä, ei siis unissaankaan kiukkua.