Mikä teitä hituttaa tällä hetkellä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Bad Virgin-

Aktiivinen jäsen
03.01.2008
43 331
1
36
Vastaukseksi ei kelpaa, ettei mikään :whistle:

Mua se, ettei liitto ole maksanut vieläkään mulle rahaa,vaikka olis pitänyt maksaa jo aikoja sitten :kieh:
Kiitos sitten siitäkin yhdistymisestä |O

Miehen ex soitteli sille pitkän tauon jälkeen ja vinkuu ku olis mukava nähdä ja jutella..Miestä ei kiinosta nähdä ( eikä Tarttekaan nähdä) niin ei vittu voi suoraan sanoa ettei kiinosta ku pitää kierellä ja kaarella! !!

Harvinaista, muttei juurikaan mikään! :) Tai no pohjola vähän, yrittävät oikein urakalla koijata pientä kuluttajaa kun lähettelevät laskuja vehkeestä joka ei ole meidän nimillä ollut yli puoleen vuoteen ja josta on jo vakuutushyvitykset ja paperitkin tullu...Kuinkakohan moni oikeesti maksaa epähuomiossa laskuja niille joita ei kuuluis maksaa...

Oma aikaansaamattomuus töiden suhteen. Kohta tulee kiire.

Uskalluksen puute, haluaisin rohkeutta lisää tehdä elämään vaikuttavia ratkaisuja.
Kun ei uskalla elää tätä elämää, vaan miettii liikaa ja suunnittelee.

Se, että meidän kauppa kinkin auki ja pitää kai mennä ruokaostoksille töiden jälkeen ja varmaan on ruuhkaa. Ja olin ajatellu, että meenkin hulluille päiville ennekun haen lapset, mut nyt valvollisuuden tunnoista hoidan ruokaostokset.

Se että minulle jatkuvasti raahataan kakaroita hoitoon :kieh: Edes yhtä viikonloppua saa olla rauhassa. Juuri sain lepuutettua hermoja kun oma lapsi oli hoidossa, niin oliko välttämättä pakko raijata nuo kullannuput väkisin tänne |O

Yhteistyössä