[QUOTE="Mies..";30358808]Sitä miksi siinä vaiheessa kun on jo löytynyt uusi mies pitää alkaa käyttäytyä erittäin rakastavasti ja erittäin seksuaalisesti aktiivisesti vanhaa miestä kohtaan?
Ps: hyvä asenne ainahan se miehessä on vika kun ei kuuntele

[/QUOTE]
Eihän se tietenkään niin mene että mies ei kuuntele. Mitä itse olen tässä ympärillä seurannut ja jotain kokemusta itselläkin aiheesta on, niin kyllä se taitaa olla niin että kumpikaan ei kuuntele eikä kumpikaan osaa avata suutaan. Voihan se nainen ladella tiskiin juttuja jotka haluaisi muuttaa miehessä tai yhteisessä elämässä, mutta tuleeko hän itse yhtään vastaan? Tai kuunteleeko mitä mies aiheesta haluaa sanoa.
Nää jutut jää myös usein, liian usein, sanattoman viestinnän taakse. Ehkä osin siksi ettei itsekään osata selittää mistä oma paha olo johtuu. Vaikkeahan silloin on kommunikoida ja varsinkaan jos on muutoinkin vaikea puhua kipeistä asioista rakentavasti. Tangoon tarvitaan aina kaksi ja siksi olen kanssasi samalla linjalla, ei miestä noin vaan yksin voi aina syyttää kuuntelemattomuudesta.
Miksi nainen käyttäytyy niin kuin käyttäytyy. Sen kerron, koska olen ollut se petturinainen. Mulla ainakin oli pääkoppa tuolloin niin sekaisin. Jotenkin halusin edelleen uskoa mun ja exän suhteeseen. Siinä oli ollut niin paljon hyvääkin. Tavallaan yritin elää menneitä "huuma vuosia" hänen kanssa uudestaa, sytyttää kipinää...jolle ilmaa antoi se toinen mies. Helvetin väärinhän tuo oli, eikä ole mitään millä puolustaa toimintaa. Kai se menee myös huonon itsetunnon piikkiin miksi piti roikuttaa kahta yhtä aikaa. Mulla ainakin. Loppujen lopuksi jäin yksin, mikä oli mun elämäni käännekohta, paras sellainen. Kun ei yritä väkisin riippua jossakin ihmisessä, parisuhteen vuoksi, tulee sitä tilaa kasvaa itsenään ja ihmisenä.