mikä teidän miehissä on vikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
mua käy niin sääliksi, kun teidän miehet vaan juo eikä pidä teistä ja lapsista hyvää huolta. ei ihme, kun mammat masentuu ja saa purn outteja, kun miehet ei kanna vastuutaan perheen yhteisestä arjesta. :( eikö teidän miehet ole romanttisia ja ajattele teidän parastanne? :o

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mua käy niin sääliksi, kun teidän miehet vaan juo eikä pidä teistä ja lapsista hyvää huolta. ei ihme, kun mammat masentuu ja saa purn outteja, kun miehet ei kanna vastuutaan perheen yhteisestä arjesta. :( eikö teidän miehet ole romanttisia ja ajattele teidän parastanne? :o

Ei sentään kaikkien....mulla on aivan ihana mies :heart:

Ehkä se on vaan helpompi avautua anonyymina täällä kuin oikeassa elämässä tuollaisista asioista....

Vaikka on kyllä totta että täällä kun hetken lueskelee, muistaa taas arvostaa omaa miestään enemmän.... :whistle: :heart:

Mun mies ei tunnu arvostavan perhe-elämää.Tai hänen mielestä hänellä miehenä on oikeus välillä" rentoutua" kavereiden kanssa kaljalla.Siis vähintään kerran viikossa ja se on hänen mielestä vähän.
On saanut kotoaan tälläisen mallin ja en tiedä muuttuuko ikinä.Muuten aika huomaavainen on kuitenkin...

Yhteistyössä