Mikä tatuleeraus minulle?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huhujuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huhujuttu

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
1 788
0
36
Mä olen luvannut itselleni ensimmäisen kuvani nahkaan kun tavoite x on saavutettu. :D

Oliskos arvon naisilla visioita, ideoita antaa, profiilissa jonkun hetken näkyvissä myös paikka mihin kuva tulee. :)

Millainen kuva teidän mielestänne minulle kävisi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
oi oi oi! eri kokosia kirskikankukkia ja joku herkkä kuviointi niiden väliin! ihan tuota selänpuoleista kylkeä pitkin

Jotain tämän tyylistä olen itsekin haihatellut, haluaisin vain saada mahdollisimman paljon uusia ideoita. Kovin pieni ei saisi kuva olla, mielellään niin että näkyy kans. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
oi oi oi! eri kokosia kirskikankukkia ja joku herkkä kuviointi niiden väliin! ihan tuota selänpuoleista kylkeä pitkin

Jotain tämän tyylistä olen itsekin haihatellut, haluaisin vain saada mahdollisimman paljon uusia ideoita. Kovin pieni ei saisi kuva olla, mielellään niin että näkyy kans. :)

juu juu pari isompaa kukkaa ja muutama pieni. vaikka hempeen vaaleenpunasia tai jotain. =)
 

Yhteistyössä