Mikä tätä naista vaivaa, ei tajua lopettaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ymmällään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ymmällään

Vieras
Siis ei tajua lopettaa viestien lähettelyä. Tää nainen lähettelee päivittäin monta viestiä missä lukee vaan "moi", "huomenta" ja kysymysmerkkejä perään kun en viitsi enää vastata.. Ja siis noita viestejä tulee 1-8 päivässä! Ei sillä mitään asiaa oo koskaan, jos satun vastaan niin het kysyy "ookko töis?" ja ihan sama mitä ite vastaan niin tää vastaa; okeij, onko kivaa?.. Nyt en oo kolmeen viikkoon vastannu mitää ja tää viesteillä pommittelu vaan jatkuu! Koska se tajuu et mä en vastaa! Kyllä se facessa näkee et oon lukenu sen viestit, tai siis sen yhden sanan mitä se kirjottaa sinne... Alkaa jo ahdistaa. Mitä sen päässä liikkuu? Mitä se haluu. Ja vielä että tämä nainen on varattu ja minä varattu mies

Joo nainen on melkein kolmekymppinen jo samoin minä. Ja unohtu äsken kirjottaa että meillä ei ole koskaan ollut mitään suhdetta tai vastaavaa, ihan hyvänpäivän tuttuja ollaan vaan. Ja tää naisen viestittely alkoi kun nähtiin sattumalta samassa baarissa. Oon itsekkin miettiny et onko sen päässä vikaa vai kenties ihastunut..

Jaa. Nyt veti hämmennyksiin minutkin, vaikka olen nainen. Mitä ikäluokkaa? Kysy suoraan että mihin pyrit (ja tule kertomaan koska alkoi kiinnostamaan :D ). Ettei olisi joku mt-juttu taustalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmällään;29684831:
Joo nainen on melkein kolmekymppinen jo samoin minä. Ja unohtu äsken kirjottaa että meillä ei ole koskaan ollut mitään suhdetta tai vastaavaa, ihan hyvänpäivän tuttuja ollaan vaan. Ja tää naisen viestittely alkoi kun nähtiin sattumalta samassa baarissa. Oon itsekkin miettiny et onko sen päässä vikaa vai kenties ihastunut..
aha, vastasitkin jo :) mutta kysy siltä että mihin hän oikein pyrkii.

Kiusallistahan tuo on. Voit myös sanoa ettet oikein tykkää käyttää facen viesti/keskustelutoimintoa joten et usein vastaa jos ei ole tärkeästä asiasta kyse.

Mä oon vähä samaa mieltä että ei kuulosta ihan täysijärkiseltä :D kuulostaa ihan yhdeltä minun ylä-astekaverilta joka on nainen kuten minäkin. Lähettelee samanlaisia viestejä kaikille fb-kavereille

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Siis laittaako viestejä vaikka et ole paikalla? Siinä tapauksessa outoa, mutta jos yrittää vaan keskustella siinä keskustelutoiminnossa, niin ei ehkä ihan niin outoa.. Toisaalta, jos et edes vastaa, niin luulisi ymmärtävän ettet ole keskustelutuulella.

Mulla tulee joidenkin kohdalla keskustelut hassusti vaan viestiosioon, vaikka yrittää vaan "keskustella"..

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmällään;29684990:
Ja tää nainen laittaa niitä viestejä kaikkia mahdollisia reittejä pitkin ei ainoastaan facessa
Huh. Onko hän sinun mielestäsi jotenkin yksinkertainen vai tapahtuiko siellä baarissa jotakin?

Alkuperäinen kirjoittaja Ymmällään;29684990:
Ja tää nainen laittaa niitä viestejä kaikkia mahdollisia reittejä pitkin ei ainoastaan facessa

Minusta tuntuu, että et nyt taida ihan rehellinen olla?! Itsellesikään?!
Jotain teidän välillä on tapahtunut.

No ei siellä baarissa mitään tapahtunu, normaalia juttelua työasioista jne. Vaikuttaa livenä kyllä ihan normaalilta perheen äidiltä joka käy töissä. Ei niissä viesteissä mitään tuhmaa sisältöä oo koskaan ollu vaan ja ainoastaan tollasta turhanpäivästä

Sano että sulle kuuluu muuten hyvää, mutta että vaimo ei tykkää siitä että sulle tulee viestejä muilta naisilta. Jos siis et viitti sanoa suoraan että vois jo lopettaa. Ja jos sun emäntä ei tunne sitä naista tai muuten ei haittaa että vierität syyn oman emännän niskoille.

Mulle tuli joskus joltain puolitutulta Facebookissa vähän merkillisiä ihailuviestejä. Mä sanoin sille, että mua valitettavasti häiritsee ne viestit ja poistin sen kavereista. Loppu viestittely. Ei menny jakeluun kun yritin hienovaraisesti kertoo, joten piti sanoo selvästi, että kiitos riittää.

Veikkaan, että se yrittää noin saada selville, oletko kiinnostunut siitä. Että alatko itse kirjoittelemaan jotain, että tykkäät siitä. Mutta ei kehtaa sanoa itse, koska on varattu ja sä oot.

Uusimmat

Yhteistyössä