Mikä tässä vikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Minä ja mieheni ollaan molemmat itsepäisiä, eikä helposti anneta periksi.
Nyt meil oli tällänen tilanne:
Mies meni ke iltana harrastuksesta suoraan kaljalle, ja ilmotti mulle siitä tekstiviestillä. Sitten oli yöllä laittanu toisen viestin missä ilmotti menevänsä jatkamaan toiseen baariin eikä aio mennä torstaina töihin.
Minä heräsin yöllä kahen aikaa siihen kun ukko kyseli että nukunko? (no tottakai nukun kun aamuvuoroon töihin) Sitte ilmoitti menevänsä kavereidensa kanssa mökötupaan jatkoille. (tuli vielä muutaman kerran herättään kysy milloin mitäkin)
Minä heräsin aamulla niin siel ne äijät pihal hillu ja ryyppäs. Otin muksut ja vein ne hoitoo ja painatin töihin.
Torstain ukko sit nukku koko päivän jaminä laitoin ruoan ym. illal ku heräs ni ihmetteli miks oon vihanen...
Sitte se vielä lähti tänään illalla ryyppäämään vaikka sen piti olla lasten kanssa kunnes tuun töistä, ni ei voinu olla kotona tunnin pidempää et oisin tullu koti vaan hankki lapsenvahdin.
Tää ei ollu eka kerta ku näin tapahtuu.. Näin meillä vois sanoa että ainakin kerran kuussa...
Miks mä oon vihainen tästä? Miks musta tuntuu etten haluu olla missään tekemisissä ton ukon kans?
Oonko vaan katkera kun sillä niin paljon omaa aikaa, käy harrastuksissa 5krt/vko, minä 1krt/vko.
Vai kaipaanko vaan sitä alkuhuumaa?
Mun mies on aivan mielettömän ihana kun on kotona selvinpäin mut miks en voi sietää kun se menee? suutun ihan hirveesti...
Anteeksi kun pitkä sepustus, mut toivottavast joku ees ymmärtäis...

Jep, epistä on sua kohtaan. Surullista mut ei oo terveellistä kenellekään. Vaadi muutosta, ja toivotaan että pakon edessä mies ymmärtää että ote perheeseen ja tärkeisiin asioihin on lipsunut. Ite ehdottaisin et lähde ja sano että palaat yhteen jos ei enää alkoholia? Helpsti sanottu..ja tehty?
Lue Hellstenin kirja Virtahepo olohuoneessa.

että olet aiheesta vihainen sekä ukolle että itsellesi. Olisko torstai ollut normaali pakollinen työpäivä? Tarkotan saako ukko itse päättää minä päivänä menee töihin millon ei? Jos jatkuvaa ni selvää holismia tai jos on uus juttu ni onko sillä joku kriisi menossa? Minkä ikäinen mies? Ei järkevää aikuisen ihmisen käytöstä tulla kavereiden kanssa pihaan ryyppäämään kun lapset nukkuu.

Peesaan muita! Ja lapsiakin hällä vielä? Voi lapsraukat! Ihan täys alkoholisti tuommoinen. Mietipä, miten tommoinen vaikuttaa lapsiin!! Sinuna ottaisin lapset ja lähtisin. Ja kovaa!

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
ei mee joka viikko... olen miettiny miten vaikuttaa lapsiin ja pahalta tuntuu... mitä vattua mä teen? en halua erota!!! haluan normaalin elämän...

Alkoholistia et voi parantaa vaikka sitä miten haluaisit.

Oletko miettinyt niitä lapsiasi? Minkä ikäisiä?

Alkuperäinen kirjoittaja luulen:
että olet aiheesta vihainen sekä ukolle että itsellesi. Olisko torstai ollut normaali pakollinen työpäivä? Tarkotan saako ukko itse päättää minä päivänä menee töihin millon ei? Jos jatkuvaa ni selvää holismia tai jos on uus juttu ni onko sillä joku kriisi menossa? Minkä ikäinen mies? Ei järkevää aikuisen ihmisen käytöstä tulla kavereiden kanssa pihaan ryyppäämään kun lapset nukkuu.

käy päivätöissä, ma-pe viikonloput vapaat paitsi kun päivystää... tällästä ollu meillä kohta 3v, välillä pitempiä aikoja selvä väliilä useemmin humalas...

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
ei mee joka viikko... olen miettiny miten vaikuttaa lapsiin ja pahalta tuntuu... mitä vattua mä teen? en halua erota!!! haluan normaalin elämän...

mun ed liitosta on kohta 4v ja yhteinen reil 1v..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:

mun ed liitosta on kohta 4v ja yhteinen reil 1v..

Ja se vastaus tuohon olennaisempaan kysymykseen?

Ap, kerta oot asiasta varoittanut ja lähtenytkin pois ja silti homma vaa jatkuu niin oisko nyt sit aika lopettaa leikki? Ja erota? Sitä suosittelisin. Ihan lapsiakin ajatellen. He ovat tärkeimmät!

Alkuperäinen kirjoittaja äiti-ihminen:
Ap, kerta oot asiasta varoittanut ja lähtenytkin pois ja silti homma vaa jatkuu niin oisko nyt sit aika lopettaa leikki? Ja erota? Sitä suosittelisin. Ihan lapsiakin ajatellen. He ovat tärkeimmät!

Tuntuu niin pahalta. Mun vanhin lapsi on jo oikeen isänsä menettäny eikä oo sitä koskaan nähny ja pitää tätä miestä isänä. tuntuu niin pahalta ajatella että erottaisin heidät kun tiedän ja nään miten tärkee toi ukko on muksulle...
olen ajatellut todella paljon lapsia lapsia mutta en saa ajatuksiani selkeiksi...

Nyt käy miettimään hän, missä töissä tarvitaan päivystäjää? Eikö sillon sun ukollas ole vuorollaan jonkilainen vastuu muista ihmisistä? Miten se siihen pystyy kännisenä tai krapulaisena?

Tonen juttu: Miten ihmeessä olette selvinneet pienemmän vauva-ajasta??? Jos tollasta on ollut jo 3 v ni sehän on sun kertoman perusteella suunnilleen koko aika teiän yhdessä olosta! Jos et oo välissä käynyt tekemässä lapsen toiselle. (Anteeks että sitä ees ehdotan)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti-ihminen:

Tuntuu niin pahalta. Mun vanhin lapsi on jo oikeen isänsä menettäny eikä oo sitä koskaan nähny ja pitää tätä miestä isänä. tuntuu niin pahalta ajatella että erottaisin heidät kun tiedän ja nään miten tärkee toi ukko on muksulle...
olen ajatellut todella paljon lapsia lapsia mutta en saa ajatuksiani selkeiksi...

No minäpä autan: Alkoholisti isänä voi tehdä - ja tekee- pahaa jälkeä. Ensisijainen tehtäväsi on huolehtia lastesi hyvinvoinnista. Aina.

Alkuperäinen kirjoittaja hetkinen:
Nyt käy miettimään hän, missä töissä tarvitaan päivystäjää? Eikö sillon sun ukollas ole vuorollaan jonkilainen vastuu muista ihmisistä? Miten se siihen pystyy kännisenä tai krapulaisena?

Tonen juttu: Miten ihmeessä olette selvinneet pienemmän vauva-ajasta??? Jos tollasta on ollut jo 3 v ni sehän on sun kertoman perusteella suunnilleen koko aika teiän yhdessä olosta! Jos et oo välissä käynyt tekemässä lapsen toiselle. (Anteeks että sitä ees ehdotan)

ei ryyppää päivystys viikoil ollenkaan.
ja tuohon toiseen juttuun samalla tavalla ku muutenkin. ukolla pljon myös selviä aikoja ja silloin tekee paljon ja on paljon lasten kanssa kun vaan kotona...

Itellä ollu tosissaan kamppailua suosiosta viinan kanssa. Viina vei voiton 5 vuotta, mutta sitte se vaan yhtäkkii loppu se ryyppääminen ja en voisi olla onnellisempi siitä, että jaksoin odottaa. Äijä huomas (joskin hitaasti, niin kuin äijät aina), että on täys luuseri ja rapajuoppo. Ei se ollu hänenkään mielestään sitte hienoo. Kaikki paskinta on se, ku ei voi tietää kuka tajuu ja kuka ei.

Alkuperäinen kirjoittaja riepuriia:
ei tuo ole ihan aikamiehen hommaa että viikolla jää ryyppään eikä mene töihin.
nukkuu päivän ja jatkaa taas....

samaa mieltä. Hommaa se AA-kerhoon tai uhkaa jättäväsi muuten. Homma pahenee aikaa myöden!!!Ja lapsesi oppivat yhtä vastuuttomat tavat isompana ja pitävät sitä normaalina käytöksenä. Niistä tulee spurguja:(

Yhteistyössä