mikä tässä palstassa viehättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poika-siili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poika-siili

Uusi jäsen
25.11.2008
13
0
1
mä tulen töistä kotiin vähän jälkeen 6. syön muutaman leivän ja lähden pihalle lasten kanssa. emäntä jää istumaan koneelle. tullaan puol ysi takaisin sisälle ja emäntä istuu edelleen koneella. täällä palstalla on pakko olla jotain tosi mielenkiintoista kun se aina jumittuu tänne ja kotihommat jää tekemättä.

Tuohon on vastattava, että tähän vaan jostain kumman syystä koukuttuu. Vaikkei palstan jutut
olekaan mitään huikaisevan älykkkäitä, tiedonjanoa tyydyttäviä tai verbaalisesti vertaansa vailla olevia kirjoituksia. Hauskoja juttuja täällä on toisinaan, etenkin yömyöhään- ne vaikuttavat hauskoilta, vaikkeivät sitä ehkä olisikaan.
Mutta jokin imu tällä palstalla vaan on- ehkä se pääosin selittyy sillä, että aivonsa saa täällä aika hyvin nollattua..

No ei mulla koskaa kotihommat jää tän takia tekemättä.. (paitsi nyt, mua odottaa kamala pullomeri tolla.... :ashamed: ) On vaan yleensä niin pirun tylsää niin tapetaan aikaa sit näin... :D

Mä seuraan paljon eri keskustelupalstoja, ja tänne palaan aina siksi että täällä puhutaan kaikesta maan ja taivaan välillä... Siis jos joku, ihan sama mikä, asia tulee mieleen niin joko siitä on täällä keskustelu, tai jos sellaisen aloittaa niin joku vastaa varmasti. Ja kaikkea voi kysyä.

Mua viehättää täällä se, että täällä ollaan niin aktiivisia ja tulee keskusteluja tosi nopeella tahdilla ja vastauksia niihin. Ei tosiankaan mitenkään fiksuja juttuja, mutta ihan hauskoja kysymyksiä ihmiset kysyy/miettii ja niihin on kiva vastailla ja lukea niitä mitä ihmisten elämässä tapahtuu.

Yhteistyössä