mikä tässä jutussa mättää...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elisabeeth
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elisabeeth

Vieras
mun mies petti mua se oli kännissä ja pussaili toisen kanssa ja vaihtoi vielä numeroita ja ties mitä....
ketoi mulle ja mun ainut reaktio oli että aijaa noh kuka näki,ei erota vaan unohdetaan koko juttu?

maan vaiva...ei ollut kivasti sanottu.... ja no:niin kun ei ole ...musta tuntuu että jokin mättää,,,ihan kun musta olisi tullut tunnevammanen...ollaan jatkettu ihan samalla tavalla kun ennekin ja ei mitään mustiskohtauksia tai patoutumia,,,teen sille ruuan ja passaan sitä...mikä mua vaivaa voiko tosta vaan muuttua kylmäksi kun kyllä mä sitä rakastan...
musta mun vaan ei kuulu tuntea noin?

Jos reaktiosuioli noin vaimea, niin mättäiskö nyt sitten se, ettet juuri miehesi tekemisistä enää välitä. Enemmän vaan kiinnosti, kuka oli mahdollisesti asian näkemässä,

Oletko yleensäkään mustasukkaista tyyppiä? Mietin vain, että oletko sellaisia, kelle hyvin passais vapaa suhde tai muu vastaava. Ei kaikkien ihmisten mielestä fyysinen kiinnostus muita ihmisiä kohtaan ole maatakaatavaa.

Toisaalta taas, jos muuten saattaisit ollakin mustasukkainen, mutta nyt et jostain syystä olekaan, niin jotain on muuttunut, ehkä huomaamattasi. Mulla oli ärsyttävä ex joka tahallaan yritti tehdä minua mustikseksi, mutta ei oikeastaan onnistunut siinä koskaan. Joskus sai ärsyyntymään. Mutta me olimmekin yhdessä jostain muusta syystä kuin rakkaudesta.

Mikä tässä oli se ongelma? Sekö kun ei ole sitä ongelmaa?

Turha vatvoa ja paisutella asiaa - ei ole mitään kaavaa, jonka mukaan kaikkien tulisi tuntea ja toimia, me olemme kaikki yksilöitä.

Kuumimmat

Yhteistyössä