H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Se, että joku syö "kuivia" makaroneja...
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelemään jäänyt:Alkuperäinen kirjoittaja -:Se, että joku syö "kuivia" makaroneja...
Jaa... voishan se olla noinkin... Eli tein ikään kuin liian "huonon" lounaan kun ei ollut kermakastiketta
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Erikoista oli varmaan se, ettei se ollut mössöä. Moni lapsi on n. vuoden iässä vielä ihan sihtikurkku.
Alkuperäinen kirjoittaja qwert:Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelemään jäänyt:Alkuperäinen kirjoittaja -:Se, että joku syö "kuivia" makaroneja...
Jaa... voishan se olla noinkin... Eli tein ikään kuin liian "huonon" lounaan kun ei ollut kermakastiketta
Ei ainakaan meillä kukaan söisi makaronia pelkällään.
Alkuperäinen kirjoittaja qwert:Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelemään jäänyt:Alkuperäinen kirjoittaja -:Se, että joku syö "kuivia" makaroneja...
Ei ainakaan meillä kukaan söisi makaronia pelkällään.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelemään jäänyt:Up... Lisää mielipiteitä.
Tähän mennessä olen siis joko
a) tarjonnut ihan tavallisen lounaan
b) tarjonnut liian huonon lounaan kun ei ollut kastiketta
c) ylpeilen laittamallani ruoalla
d) ylpeilen lapseni sormiruokailulla
Mitähän muuta...
Tuo sormilla syönti, jo 4V. ja sormilla syö, meidän 2V.syö lusikalla ja haarukalla jos tarve on, ihmettelisin minäkin kun 4V. ja syö sormilla.Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelemään jäänyt:Ajattelin kysyä tältä kaikkitietävältä av raadilta mikä meidän lounaassa oli niin ihmeellistä.
Ja koko lounaan ajan katseli kuin ulkoavaruudesta tullutta alienia meidän pikkuista, joka veteli mureketta ja makaronia suuhunsa sormillaan minun auttaessa vierestä lusikalla.
Jäin vaan itse ihmettelemään mikä siinä lounaassa tätä toista äitiä niin hirveästi ihmetytti. Oliko tuo sormiruokailu niin kummallista? Sotkuista toki, mutta lapsesta niin mukavaa... Vai oliko niin erikoista se, että vauvamme ei syö soseita? Vai että annoin alle vuoden vanhalle ihan tavallista kotiruokaa? Vai mikä? Olisiko yllä mainitussa ruokailutilanteessa ollut jotain teitä ihmetyttävää.
Alkuperäinen kirjoittaja outoa:Tuo sormilla syönti, jo 4V. ja sormilla syö, meidän 2V.syö lusikalla ja haarukalla jos tarve on, ihmettelisin minäkin kun 4V. ja syö sormilla.Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelemään jäänyt:Ajattelin kysyä tältä kaikkitietävältä av raadilta mikä meidän lounaassa oli niin ihmeellistä.
Ja koko lounaan ajan katseli kuin ulkoavaruudesta tullutta alienia meidän pikkuista, joka veteli mureketta ja makaronia suuhunsa sormillaan minun auttaessa vierestä lusikalla.
Jäin vaan itse ihmettelemään mikä siinä lounaassa tätä toista äitiä niin hirveästi ihmetytti. Oliko tuo sormiruokailu niin kummallista? Sotkuista toki, mutta lapsesta niin mukavaa... Vai oliko niin erikoista se, että vauvamme ei syö soseita? Vai että annoin alle vuoden vanhalle ihan tavallista kotiruokaa? Vai mikä? Olisiko yllä mainitussa ruokailutilanteessa ollut jotain teitä ihmetyttävää.
Alkuperäinen kirjoittaja Bling:Musta tuntuu että se äiti jotenki hiffas siinä että hei sähän annat sun pienemmälle ihan samaa ruokaa kuin muillekin ja ehkä häneki pitäis. Koska hän ei varmaa oo tajunnu ees että nythän voi niinki alkaa tekemään jo kun lapsi on sen n. vuoden. Heillä on tähän mennessä menty vaan purkkiruoalla =) Sit se koko ruokailun ajan kattelin kuinka hienosti sun pikkuinen söi ja huomenna heilläkin aletaan totuttelemaan normiruokaan "vauvan" kanssa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Nj:Alkuperäinen kirjoittaja Bling:Musta tuntuu että se äiti jotenki hiffas siinä että hei sähän annat sun pienemmälle ihan samaa ruokaa kuin muillekin ja ehkä häneki pitäis. Koska hän ei varmaa oo tajunnu ees että nythän voi niinki alkaa tekemään jo kun lapsi on sen n. vuoden. Heillä on tähän mennessä menty vaan purkkiruoalla =) Sit se koko ruokailun ajan kattelin kuinka hienosti sun pikkuinen söi ja huomenna heilläkin aletaan totuttelemaan normiruokaan "vauvan" kanssa =)
Tällä äidillä oli kyllä isompikin lapsi, että ei ollut varmaankaan tästä kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja ekekek:Olisit kysynyt jos jäi vaivaamaan.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Erikoista oli varmaan se, ettei se ollut mössöä. Moni lapsi on n. vuoden iässä vielä ihan sihtikurkku.
Alkuperäinen kirjoittaja saw:"Tämän vieraana olevan perheen äiti katseli vierestä ja kysyi sitten AIVAN ihmeissään oliko se "Matin" annos."
Mä sanoisin tällaisen lauseen jos ihmettelisin annoskokoa. Ehkä se oli hänen mielestään iso annos tuonikäiselle.