Mikä tänään tekee sinut onnelliseksi/iloiseksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikään ei ärsytä. Erittäin onnellinen ja iloinen olen siitä, kun tyttäreni valmistui tänään ammattiin. Monen vuoden urakka takana, ja maanantaina aloittaa kesätyöt oman alansa paikassa.

Nyt ei ärsytä enää mikään. Koko päivän kuljin aamupuuron voimin ja palelin nälissäni ulkona "kesä"juhlissa, mutta nyt päiväni pelasti aivan älyttömän hyvä einesateria: lihapullia, aurajuustoa ja karjalanpiirakoita. :p Tuo on siksi iso juttu kun en oo noin kiinteetä ruokaa voinut aikoihin syödä (pl. pari humalassa syötyä lihapiirakkaa).

Syön jälkiruuaksi vielä suklaahippikakkua ja katson telkkaria. Unohdan päivän ärsytykset ja uppoudun vaikka kirjaan. :heart:

Tänään miun mies on tehnyt miut onnelliseksi =) :heart:
Ihana mies, toi ihanaa mansikkaviiniä ja vaniliinilikööriä, mies on nostellu miulle maljoja,
meijän rakkaudelle ja parisuhteelle, on helliny ja pusutellu ja lohduttanu.
Saanu miut nauramaan. :heart:

Eräs työtoveri on ärsyttänyt jo monta viikkoa, onneksi maanantaina on viimeinen työpäivä.
Isän syöpä surettaa.

Tänään miun mies on tehnyt miut onnelliseksi =) :heart:
Ihana mies, toi ihanaa mansikkaviiniä ja vaniliinilikööriä, mies on nostellu miulle maljoja,
meijän rakkaudelle ja parisuhteelle, on helliny ja pusutellu ja lohduttanu.
Saanu miut nauramaan. :heart:

Eräs työtoveri on ärsyttänyt jo monta viikkoa, onneksi maanantaina on viimeinen työpäivä.
Isän syöpä surettaa.

Onpas sulla mukava matkakaveri elämässä :)

Voimia isän tilanteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26385360:
Mikä se on?

Tänään ilostuttaa kaunis ilma ja hyvät yöunet. Ei tarvi tehdä yhtään mitään jos ei jaksa, mutta paljon on tekemistä jos vaikka jaksaakin.

Poika tuli silittää poskesta ja sanoi: Herätyyyys äitiiii. Nyt on aika nousta ylööös... :D Hymyily ihanasti ja repi peiton pois mun päältä :D

Oman tytön ylioppilasjuhlat ja se että hänellä on tosi hyvät paperit. 1 laudatur (Ruotsi), 1 eximia (ranska), 2 magnaa (englanti, psykologia ja terveystieto) ja äikästäkin C. Naapurin "neropoika" kirjotti matikasta ja äikästä laudaturit, mutta muuten on B-C-linjaa että kyllä tais mun tyttö vetää pidemmän korren.

Ihan vaan siksi inahduksen on vahingonilonen kun tuo naapurin akka on aina sitä poikaa ylistänyt ja muita vähätellyt.

Jee:
Loma eli aamut saa aikatauluttaa lasten rytmiin ja syödä pitkiä aamiaisia.
Sade, koska saa löhötä villasukat jalassa katsoen telkkua.
Lapset, koska ovat se asia miksi hymyilen.
Murr:
Reisi, joka ei suostu kuin nippanappa kävelyyn hissunkissun
Saldo, joka siis niin tiukalla että lomamenot minimissä.
Digiboksi tai siis kake joka lakkas toimimasta.

Kolmasluokkalaisen roimasti joulutodistusta parempi todistus tekee minut erittäin iloiseksi ja ylpeäksi ja erityisesti siksi, koska välillä on koulu ollut niin mälsää ja tylsää ja..
Sadekin tekee iloiseksi, hyvä syy olla vääntäytymättä ulkoilmarientoihin ja vain lötkötellä kotona..

Onnelliseksi minut tekee tällä hetkellä vesisade, saan huoletta katella muksujen kanssa telkkaria kylpytakissa! Ja iloiseksi taasen se, että on hiukan lapsivapaata tiedossa. Hyvät yöunet, pitkä aamu, mies ja vapaa liikkuvuus.

Ärsytyksen aihe on, kun heräsin liian aikasin hiukan hämmentävään tilanteeseen miehen osalta:whistle: Eka kerta kun oli, hämmennyin, enkä tajunnu käyttää miestä hyväkseni. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;26381617:
JEEE!!!
Mun päivä muuttui vielä paremmaksi!
Mä saan huomenna viimein UUDEN SOHVAN! :)

Nyt pitäs sit vaan keksii mihin työntää edellisen. :D

hei, älä sä puhu uusista sohvista! :D Mä oon kinunu ja haaveillu uutta sohvaa vaikka kuuuuuuinka kauan ja säästäny ja tuhlannu ja taas säästäny, mutta taitaa jäädä se sohva haaveeksi vielä piiitkiksi ajoiksi :D

Yhteistyössä