Mikä tää tämmönen puhelinhäirikkö on ?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arrrgggh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arrrgggh

Vieras
Känny soi ja lukee vaan, että PUHELU. Ikinä enne tollasta tekstiä ollut. EIlen soi kahesti enkä vaivautunut, äsken vastasin heti eikä kukaan sano mitään toisessa päässä. Enpä toiste enää vastaa!

Olisko lehtimyyjä? Ne joskus tekee sitä, että kun vastaa, niin pitää pitkän hiljaisen hetken. Ja kun sanoo, että haloo, niin sitten esittää itsensä. Vissiin koittaa sillä saada mielenkiinnon herämään. Yleensä, jos ei vastausta heti kuulu, niin lyön puhelun poikki. :snotty: :snotty:

Siis mitään numeroa ei näy? Mulle sotteli muuan Midas touch...siis joku puhelinmyyntisysteemi jotain käsittämättömiä spämmejä keskellä yötä tai ihan koska vaan. Kerran erehdyin vastaamaan ja sieltä kuului ehkä sekunnin ajan joku automaatti.

Ei todella näy mitään numeroa, lukee vain sana: puhelu. Yleensä mielestäni lukee, että tuntematon soittaa tms. Nyt ei mitään sellasia. Numeroa ei tietenkään saa. Ja todellakaan sieltä ei kuulunut mitään ja hetken päästä sieltä päästä poikki.

Joskus kuulin, että oli jotain sellasia huijauksia, missä vastaaminen maksoi. Eihän oikeesti niin voi mennä?

Jos lukee puhelu eikä tuntematon numero tai numero niin silloin se soitto on ulkomailta. Ainakin mun kokemuksen mukaan. Euroopasta näkyy kyllä numero samoin jenkeistä, mutta etelä-amerikasta näkyy pelkkä puhelu. Aasiasta mulla ei ole kokemusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Jos lukee puhelu eikä tuntematon numero tai numero niin silloin se soitto on ulkomailta. Ainakin mun kokemuksen mukaan. Euroopasta näkyy kyllä numero samoin jenkeistä, mutta etelä-amerikasta näkyy pelkkä puhelu. Aasiasta mulla ei ole kokemusta.

Aasiasta näkyy juurikin se puhelu.

Alkuperäinen kirjoittaja nappi:

Melkein arvasinkin sen. Ja voisin kuvitella että afrikasta näkyy puhelu mutta australiasta taasen numero.

Alkuperäinen kirjoittaja nappi:

Melkein arvasinkin sen. Ja voisin kuvitella että afrikasta näkyy puhelu mutta australiasta taasen numero.

No just! Joku pimeä firmako sieltä sit soittelee? Ei ainakaan ketään tuttuja ole...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No just! Joku pimeä firmako sieltä sit soittelee? Ei ainakaan ketään tuttuja ole...

Sitä mä en tiedä, kun mun ulkomaan puhelut on tuleet pääasiassa omalta mieheltä.

Senkään numero ei näy vaikka on sulla muistissa? Nyt tuli mieleen, että yks mahdollisuus on... tuttava matkailee ulkomailla. Tosi harvoin vaan muutenkin soitellaan, mutta pitänee selvitellä tilannetta.

Sitä mä en tiedä, kun mun ulkomaan puhelut on tuleet pääasiassa omalta mieheltä.

Senkään numero ei näy vaikka on sulla muistissa? Nyt tuli mieleen, että yks mahdollisuus on... tuttava matkailee ulkomailla. Tosi harvoin vaan muutenkin soitellaan, mutta pitänee selvitellä tilannetta.

Juu ei näy vaikka on muistissa, mullehan se ei ole ongelma kun tiedän puhelun tarkoittavan miestä. Mies sitä kiros kun ei tiedä kuka soittaa jos joku Suomesta soitaa, eli vastas mullekkin aina virallisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:
Kun mä soitan itselleni työnumerosta, siinä lukee puhelu. On siis salattu numero. Enkä ole lehtimyyjä, enkä ulkomailla töissä.

Siis silloinkin kun se soi?

Kun mulle on soitettu salaisesta numerosta niin soidessa lukee tuntematon numero ja sit kun vastaa niin lukee puhelu. Mut sit on näitä joissa jo soidessa lukee se puhelu.

Kun mä soitan itselleni työnumerosta, siinä lukee puhelu. On siis salattu numero. Enkä ole lehtimyyjä, enkä ulkomailla töissä.

Kun mulle on soitettu salaisesta numerosta niin soidessa lukee tuntematon numero ja sit kun vastaa niin lukee puhelu. Mut sit on näitä joissa jo soidessa lukee se puhelu.
Silloin just kun se soi.

Silloin just kun se soi.

Sekin siis on mahdollista...

Ei taida olla meistä apua ap:lle, soittaja on edelleenkin voinut olla melkein kuka vaan.

Yhteistyössä