Mikä tää blogi on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huh huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="WTF";28832827]Pitäisköhän kommentoida tonne ja pyytää tyttöjä kertomaan mitkä hienot ammatit itsellä on... vai elättääkö miehet.[/QUOTE]

Kommaa! Haluun tietää mitä ne vastaa

[QUOTE="WTF";28869581]Pistin kysymystä, mutta jonkun syyn takia mun kommentti poistettiin? Tai sitten en osannut laittaa. Jos poistivat niin aika noloa :D[/QUOTE]

mitä kommasit?

[QUOTE="WTF";28902300]Ihan vaan että saisko tyttöjen ammatit kuulla, kun miesten ammateilla näytetään kerskuvan. Vai onko niin noloja, että ei kehdata sanoa. Veikkaan jälkimmäistä...[/QUOTE]

Itse veikkaan merkonomeja tai sihteereitä. Tai jotain kaupan myyjiä, hah :D

muutunkohan minäkin noin tyhmäks ku täytän 25?! nyt alko pelottaa. täytyy kai palkata joku nisti päättämää mun päivät jos noin käy! luulin alkuun et noi mimmit ois ollu just ja just täysi-ikäisiä!

Tää on just tätä. Heti kun tytöt pitää hauskaa, on ylpeitä itsestään ja kirjottaa mitä ajattelee, porukka suuttuu ja alkaa syytellä paskaksi ja läpäksi. Pitäiskö esittää jotain mitä ei oo ja olla vaatimaton ja tylsä, että ihmiset tykkäis? Ei oo pakko lukee. Meillä on ihan tarpeeks jo ihmisiä, jotka kommentoi blogia positiivisesti. Sorry!
Te meette jo ihan kirjoitusten perusteella Johanna Tukiaisen tasolla, mut hei, saahan sekin huomiota. Herää vaan kysymys et minkälaista. No ei se mitään jos itse on itsestään ylpeä kun muut kokee myötähäpeää. Wuhuu, antaa palaa :)

Yhteistyössä