J
jjjk
Vieras
Mulle jäi vähän epäselväksi, että mitä nää mimmit itse tekee? Miehet on insinöörejä, tiedemiehiä ja ceo:ta, mutta likat? En kyllä jaksa usko että kukaan on oikeasti noin tyhmä.
kai ne on jotai sihteereitä tms
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulle jäi vähän epäselväksi, että mitä nää mimmit itse tekee? Miehet on insinöörejä, tiedemiehiä ja ceo:ta, mutta likat? En kyllä jaksa usko että kukaan on oikeasti noin tyhmä.
muutunkohan minäkin noin tyhmäks ku täytän 25?! nyt alko pelottaa. täytyy kai palkata joku nisti päättämää mun päivät jos noin käy! luulin alkuun et noi mimmit ois ollu just ja just täysi-ikäisiä!
Te meette jo ihan kirjoitusten perusteella Johanna Tukiaisen tasolla, mut hei, saahan sekin huomiota. Herää vaan kysymys et minkälaista. No ei se mitään jos itse on itsestään ylpeä kun muut kokee myötähäpeää. Wuhuu, antaa palaaTää on just tätä. Heti kun tytöt pitää hauskaa, on ylpeitä itsestään ja kirjottaa mitä ajattelee, porukka suuttuu ja alkaa syytellä paskaksi ja läpäksi. Pitäiskö esittää jotain mitä ei oo ja olla vaatimaton ja tylsä, että ihmiset tykkäis? Ei oo pakko lukee. Meillä on ihan tarpeeks jo ihmisiä, jotka kommentoi blogia positiivisesti. Sorry!