S
sss
Vieras
Minkä soittimen voi ladata netistä ilmaiseksi että voi katsoa elokuvia koneella...?Meillä ei oo ku tuo Media player ja se ei toimi :/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja esim:VLC-player.
Mä suosittelen kans tätä.
Alkuperäinen kirjoittaja esim:VLC-player.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja esim:VLC-player.
Tuo on ainaki vistan kans aika huono, mulla ei pelittäny ko välillä ja virheilmotuksia pukkas jatkuvasti. Sama juttu oli kaverilla...
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja esim:VLC-player.
Tuo on ainaki vistan kans aika huono, mulla ei pelittäny ko välillä ja virheilmotuksia pukkas jatkuvasti. Sama juttu oli kaverilla...
Aijaa :O Meilläkin on Vista mutta hyvin on toiminu ... No, ehkä sitten joku muu kuitenkin kannattaa ottaa jos muillakin vistan kanssa tökkiny.
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Alkuperäinen kirjoittaja esim:VLC-player.
Aijaa :O Meilläkin on Vista mutta hyvin on toiminu ... No, ehkä sitten joku muu kuitenkin kannattaa ottaa jos muillakin vistan kanssa tökkiny.
Kyllä meillä on Vistan kanssa toiminut. Tosin ei mulla ole ollut mitään muitakaan ongelmia ikinä Vistan kanssa.![]()