Mikä siinä on kun mies ei voi hoitaa omia asioitaan, niin että saataisiin asiat selviksi ja nimet papereíhin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntynyt

Vieras
Muutti jo kuukausi sitten pois ja pari kuukautta sitten löysi itselleen jo uuden naisen, johon on niin rakastanut. Erohalustaan ilmoitti pari päivää ennen kuin törmäsi tähän uuteen. No siitä asti ollaan sitten tän talon kanssa painittu. Asiat on periaatteessa ihan selvät, että minä tähän jään ja miten nää raha-asiat sovitaan, että sinällänsä ei mitään, mutta kun miehen pitäisi itse selvittää pari asiaa pankissa, että saataisiin ne nimet sitten papereihin ja talo mun nimiin. Minä olen omalta osaltani hommat hoitanut jo kesäkuun alussa, mutta toinen ei saa mitään aikaiseksi, vaikka kuinka olen patistanut.
Syyksi sanoo aina ettei ole ehtinyt, se nyt ei montaa minuuttia vie, kun pankkiin soittaa ja selvittää asiaa, kun on siis ihan äärettömän pieni ja simppeli juttu kuitenkin.

Nyt taas pistin viestiä, että ensi viikolla sen on hoidettava nää asiat, että ei tästä muuten mitään tule. Minä en "uskalla" enkä haluakaan täällä mitään tehdä, ennen kuin nimet on papereissa ja mustaa valkoisella siitä, että talo on minun. Mieshän ei tätä taloa siis edes halua, että siitäkään ei ole kyse, se nimenomaan haluaa päästä talolainasta eroon mahdollisimman pian.

Minä en vaan kestä kun toinen on niin välinpitämätön, ettei viitsi asioitaan edes hoitaa loppuun, vaan kaikki pitää jättää puolitiehen roikkumaan. Tosin tuollainen se on kaikessa muussakin.
Minä itse tunnen eläväni tällä hetkellä jossain helvatan välitilassa, kun asiat on kesken, enkä siis yhtään kestä tällaista tilannetta, tää vaan hajottaa mun päätä koko ajan enemmän ja enemmän.

kun itse otin eron väkivaltaisesta miehestäni, eksä teki kaikkensa, että meillä pysyisi näitä nk. yhdistäviä tekijöitä mahdollisimman paljon. iski jarrua pohjaan tahallaan asioiden hoidossa. teillä ei taida olla kuitenkaan vastaava tilanne? hyi hitto, onneksi se on jo menneisyyttä..

No se tässä kuitenkin on, että se itse nimenomaan haluaa siitä lainasta eroon ja kaikesta, että siten on vaikea uskoa että kiusaa tekee. Se kyllä on ennenkin ollut ihan yhtä saamaton asioiden suhteen, sanoo kyllä että sitä ja sitä pitää tehdä, mutta itse ei kuitenkaan koskaan saa mitään aikaiseksi.

Nyt olisi ollut juhannuksenakin hyvää aikaa tehdä kaikenlaista, mutta jotenkin ei vaan hutsita, kun ei ole asiat vielä kondiksessa, vaikka alunperin ne piti ennen juhannusta saada kuntoon. Sitten kun saan nimet papereihin, niin sitten mä voin sisustaa oman mielen mukaan.

Alkuperäinen kirjoittaja heli:
kai maksat miehelle puolet talosta.

No minä otan miehen puolikkaan lainasta omalle kontolleni, se on tän hetkinen käypä hinta tästä talosta, on ihan tarkkaan suunniteltu ja juteltu juttu. Ei montaa vuotta ehditty tätä lainaa lyhentää loppujen lopuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja hankey:
Onko mitään maksamatonta yhteistä talon laskua? Pyydä miestä osallistumaan siihen "kun kerran on osakas" ;)

Tällä hetkellä ei ole, kun juuri äsken maksoin ja niistä mies kylläkin maksoi osan, kun olivat siltä ajalta kun vielä täällä asui. Pitääkin sanoa, että seuraavastakin laskusta saa osan maksaa, jos ei jotain tapahdu.

Minä tosin tänään jo laitoin viestin, että alkaa tuntumaan siltä, ettei haluakaan erota, kun ei ole mitään intoa tehdä laittaa papereita kuntoon :) mitään ei ole vastannut.

Yhteistyössä