Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Ne on siellä kysymässä "missa olla mun palkka" kuten kerran näin/ kuulin tapahtuvan :xmas:
Ja niillä on usein tulkki mukana.Alkuperäinen kirjoittaja Juupajuu:No hei haloo. Paljolti johtuu siitä, et ne ei näitä systeemejä tunne ja niiden on helpompi asioida kielellisesti tstossa kuin puhelimessa.
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:siis ihmisiä...kävin äsken ja taas istui liuta penkeillä...
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:siis ihmisiä...kävin äsken ja taas istui liuta penkeillä...
Sinä varmaan käyt siellä sitten yhtä usein kun mustat, jos noin hyvin tiedätMie kun kävin viimeks, niin siellä oli pari vanhaa pappaa ja mummoa ja muutama aikuinen naisihminen.. yhtään mustaa ei jäänty mieleen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Ne ei saa töitä vaikka töitä hakisivatkin.
meillä kaikki sijaiset ovat tummia että töitä löytyy jos oikea ala
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitä sä luulet että on tämän ilmiön takana?
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitä sä luulet että on tämän ilmiön takana?
öööö?
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:siis ihmisiä...kävin äsken ja taas istui liuta penkeillä...
Sinä varmaan käyt siellä sitten yhtä usein kun mustat, jos noin hyvin tiedätMie kun kävin viimeks, niin siellä oli pari vanhaa pappaa ja mummoa ja muutama aikuinen naisihminen.. yhtään mustaa ei jäänty mieleen.
no en mä siellä juokse pvittäin :x joka kerta kun olen käynyt.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitä sä luulet että on tämän ilmiön takana?
öööö?
Niin että "mikä siinä on että kelassa aina tummia täynnä?"..
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:siis ihmisiä...kävin äsken ja taas istui liuta penkeillä...
no en mä siellä juokse pvittäin :x joka kerta kun olen käynyt.![]()
No ehkä ne mustatkaan ei käy siellä sen useammin. Ajattelevat vielä sinusta samoin, että aina tuo valkoinen äiti-ihminen on täällä![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vihreemamba:siis ihmisiä...kävin äsken ja taas istui liuta penkeillä...